Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
muri:
--- Cytat: queuedEU w 29 Grudnia 2015, 20:04:12 ---Muri: z dwóch powodow tak wymyslilem - takie zbocznie programistyczne, cos jak skracanie nazw zmiennych bez uzywania samoglosek to raz a po drugie jest rowno i czytelniej, a domyslec sie mozna.
--- Koniec cytatu ---
No to powinno być "splshscrn" :P . A tak na serio - też tak miałem, ale po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że w sumie po co? Jakbyś to pisał na jakiś mikrokontroler gdzie każdy bajt pamięci ma znaczenie - to można się zastanawiać. Ale tutaj? Bez przesady. Nic to nie daje, a tylko zmniejsza czytelność.
queuedEU:
Moze i masz racje, to wezme to jakos ogarne wkrotce. Najwyzej parametry i commenty beda wyrownane tylko tabowaniem
Dobra, chyba czas wrzucic kolejny apdejt.
Do testowania bedzie glownie odpalanie podgladu plikow e3d znajdujacych sie w roznych miejscach, np models/, models/xxx/, katalog poza maszyna, katalog innej kopii maszyny, dyski sieciowe. Zauwazylem tez ze czasami nie odpala sie exe uruchomione z rainsteda a teoria jest taka ze ma za dluga nazwe no ale tak sobie wymyslilem ze w paczkach bedzie nazywane data i numerkiem wydania. Trzeba to sprawdzic czy faktycznie dlugosc nazwy ma cos na rzeczy i jesli tak to wychodzi na to ze cos nie tak z RaInstEdem.
28.12.15 - obsluga tekstur w formacie jpg, gif, pcx na potrzeby elementow skladowych ekranu wczytywania
28.12.15 - zrezygnowalem z problematycznego dodawania do rejestru rozszerzen modeli - zastapilem generowaniem plikow .reg
28.12.15 -
29.12.15 - zwiekszono precyzje podnoszenia/opuszczania kamery w kabinie (byl skok 20cm dalem 5cm)
29.12.15 - zwiekszono precyzje przesuwania skladu w debugmode ze 100 na 10 metrow ale wciskajac CTRL przesuwa o 100m
29.12.15 - zablokowano uruchamianie syren podczas pauzy
29.12.15 - zwiekszylem szczegolowosc informacji o wczytywaniu scenerii o aktualnie parsowany node.
29.12.15 - zoom dziala tez w ujemna strone czyli szeroki kat jak w AvP ;-). Dodano tez krotka pauze pomiedzy przejsciem z - na +
29.12.15 - ulepszony modelwiewer - od teraz obsluguje rowniez pliki modeli z poza katalogu maszyny a nawet na dyskach sieciowych
http://eu07.es/EXETEST/EU07-291215-1.rar
Cesky Kretek:
--- Cytat: bohunIC w 29 Grudnia 2015, 21:35:32 ---Grafika jak grafika przydaloby sie rozmazywanie textur, no ale generalnie mam smaki na zrobienie scn :)
--- Koniec cytatu ---
W opcjach karty graficznej nie możesz zrobić wymuszenia rozmazywania? W załączniku po i przed włączeniu różnych opcji 'ulepszających' grafikę. ;)
queuedEU:
Aha, o to chodzi. To nie jest czasem zalezne od jakiegos parametru tekstury, jakis # w nazwie czy cos? Tak czy inaczej jeslli bede robil menu
i panel opcji to na pewno bedzie jak najwiecej mozliwosci regulacji wydajnosci.
Stele:
Domyślne filtrowanie tekstury można zmienić z eu07.ini. Cesky, które zdjęcie jest przed a które po? Bo na prawym niebo mi zepsuło. :(
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej