Nie wiem czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem po reinstalacji systemu. Niestety nie mogę go zainstalować/korzystać z niego po reinstalacji systemu. Do niedzielnego poranka wszystko śmigało jak należy. Skontaktowałem się również z suportem skypa i otrzymałem taką odpowiedź:
"Witam,
Nazywam się Vasilika, rozmawialiśmy na czacie Działu Obsługi Klienta Skype. Tak jak ustaliliśmy podczas naszej rozmowy, przesyłam Pani wszystkie instrukcje dotyczące rozwiązania naszego problemu.
W naszej sytuacji bardzo ważne jest abyśmy na początek całkowicie odinstalowali aplikację Skype (oraz wszelkie jej pozostałości), którą ma Pani na komputerze, następnie chciałabym abyśmy zaktualizowali Pani system operacyjny i ponownie zainstalowali program.
Aby odinstalować aplikację bardzo proszę o przejście do poniższej strony i pobranie narzędzia:
http://support.microsoft.com/mats/program_install_and_uninstall. Następnie proszę je uruchomić i przycisnąć Accept.. Kolejną opcją do wyboru będzie Detect problems and apply fixes for me (pierwsza z listy).. Na kolejnym ekranie proszę wybrać Uninstalling, wybrać Skype z listy i potwierdzić chęć usunięcia wybierając Yes, try uninstall.
Po całkowitym odinstalowaniu aplikacji Skype z Pana komputera bardzo ważna jest aktualizacja Pana systemu operacyjnego.
Aby dowiedzieć się jak zaktualizować swój system operacyjny, proszę odwiedzić poniższą stronę i postępować według opisanych kroków:
http://support.microsoft.com/kb/311047/plProszę koniecznie pobrać na swój komputer Service Pack 3 dla Windows XP. Aby dowiedzieć się jak wykonać daną czynność, proszę zapoznać się z instrukcjami na poniższej stronie:
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/help/learn-how-to-install-windows-xp-service-pack-3-sp3Po pomyślnym dokonaniu aktualizacji, proszę ponownie pobrać i zainstalować Skype. Proszę kliknąć na poniższą stronę i pobrać program:
http://www.skype.com/pl/download-skype/skype-for-computer/Będę bardzo wdzięczna, jeśli poinformuje mnie Pani jak najszybciej o rezultacie wynikłym z podjęcia powyższych kroków. Proszę pamiętać, że będę oczekiwała Pana odpowiedzi, aby być w stanie podjąć dodatkowe kroki i rozwiązać Pani problem.
Serdecznie Pani pozdrawiam i pozostaję w kontakcie.
Z poważaniem,
Vasilika P.
Dział Obsługi Klienta Skype'a
* Uprzejmie informuję, że Pani zgłoszenie zostało odnotowane w naszym systemie, podaję numer tego zgłoszenia, którego należy użyć w treści wiadomości w razie potrzeby ponownego kontaktu dotyczącego tej konkretnej sprawy."
Niestety rozwiązania podane w odpowiedzi nie pomogły.
Specyfikacja kompa:
win xp z: service packiem2, .net frameworck4, procek celeron 2.0, płyta główna ASRock P4i45GV, Ram 1024, grafika NVIDIA GeForce 7300 GT (256 MB), karta dzwiękowa Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [B-0].
Do wszystkiego mam najnowsze działające sterowniki.
Ktoś z was ma jakiś pomysł jak to cholerstwo postawić na nogi?