Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Bonanza v 2.0

<< < (9/13) > >>

Cesky Kretek:

--- Cytat: hanys w 09 Sierpnia 2015, 19:43:13 ---Nie ma nad czym ubolewać, ponieważ ten myk zna dopiero kilka osób.

--- Koniec cytatu ---
No to nie mam do siebie żalu. ;)

hanys:
Trzeba zrobić jakiegoś oficjalnego posta z informacją o opcji wymiennych tekstur. Ja osobiście polecam zrobić tak. 1 tekstura wymienna to główne elementy,  czyli boki (niekoniecznie dwa), czoła (niekoniecznie dwa), dach, skrzynie pod pudłem i ewentualnie powiększone tekstury drzwi a w.wolne.miejsca można upchać resztę detali co się zmieści. W drugiej teksturze dał bym wózki,  wnętrze low poly oraz wszelakie inne detale. I na tym bym pozostał.

Cesky Kretek:
Skoro mamy do dyspozycji 3 tekstury, to lepiej mieć 1 - pudło, 2 - podwozie, sprzęgi, mostki, 3 - wnętrze. Pudło lepiej mieć z teksturą na każdy bok osobno.

hanys:
Ale po co aż tyle tekstur robić dla jednego egzemplarza wagonu? Lepiej zrobić dwie tekstury i detale rozmieścić z głową a nie na odpiernicz. Tekstury low poly nie muszą być ultra hd i spokojnie można je umieścić gdziekolwiek, bądź i nawet w stałej teksturze, poza obrębem tekstur wymiennych. Co w przypadku Bonanz chyba będzie to dobre rozwiązanie, bo w zasadzie wnętrza są takie same.

Cesky Kretek:
Są wagony gdzie wnętrza się różnią i łatwiej będzie operować różnymi teksturami bez powiązania zależności np. detale-wnętrze. Liczy się rozmiar tekstury a nie ilość, więc zamiast robić 1024x512 detale z lowpoly, to można zrobić osobno po 512x512.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod