Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Wnętrza wagonów REGIO ekspres typy 161A, 162A i 163A
Sawi:
Jak zapewne większość z was zauważyła głównie po przez maszynowego fb trwają prace nad w/w wygonami. Dzięki uprzejmości Andrzeja z MSTS'a i pozyskaniu przez @hanys'a dysponujemy wnętrzami, które są w skrócie mówiąc dość gruntownie poprawiane. Oczywiście na miarę w miarę ubogiego wnętrza. Mnie osobiście dalej rażą kanciate fotele, ale jak to mawia Antek "panie to jest lowpoly i takie mają być", więc no cóż trzeba się z tym pogodzić. Autorem poprawek jest @Stele i ja. Jednak niestety nie dysponujemy zdjęciami takowych wnętrz, a chcielibyśmy również poprawić teksturę. Zatem jak ktoś z was ma dostęp niech śmiało foci, bo bez tego to za wiele nie zrobimy. Wspomniałem jedynie tylko o wnętrzu, bo z modelu zewnętrznego autorstwa Andrzeja nie zostało nic, ale fakt faktem pomysł jego zrobienia faktycznie narodził się dzięki niemu, więc dziękujemy. Zaczęło się od tzw klepnięcia @szogun'a ;). Zatem do dzieła.
Stele:
Kilka screenów. Zasadniczo całe lowpoli przespawałem, przemapowałem i zracjonalizowałem układ. Drzwi są paintowe. Telewizor to screenshot z youtuba.
Potrzebuję zdjęć przedsionków, kibla, ścian klasy pierwszej i drugiej. Ściana z oknem, firanka, ściana skrajna, kontroler nad oknem (na szerokość modułu), półka bagażowa, przedział na rowery. Lepsza tekstura sporo tu da, a bez zdjęć nic nie zdziałam.
Sawi:
Ja jedynie dodam od siebie, że w przypadku nie dostarczenia nam materiałów wnętrza nie będą powalać jakością i z tym się trzeba liczyć. Zatem to od was zależy w jakiej postaci one zostaną.
hanys:
Według mnie, jak to ma być low poly to znaczenia zbytnio nie ma, czy są tekstury full "hajdefiniszyn" czy też imitacja jednokolorowa typu paint. Aczkolwiek ideą low poly miało być ubogie wnętrze i niekoniecznie odzwierciedlenie "śróbkę w śróbkę" wnętrza, w tym wypadku tekstur ścian, które tak czy siak świeżo po wyjechaniu z hali również pachniały by paintowo. Na chwilę obecną jazda w trybie pasażera w naszym symulatorze za bardzo nie cieszy się popularnością i funkcjonalnością tak jak to jest w MSTS bądź Trainzie, że z poziomu wagonu można sterować pojazdem trakcyjnym. Tak więc, skupianie się na wnętrzu mija się z celem, wiadomo, dziury tam były nie ukrywam, chwała Ci za to Stele. Ale podmiana tekstur no nie wiem czy jest to konieczne. Wnętrze wagonu jest tylko widoczne z zewnątrz, do tego no widoczne jest na około 65% przez przyciemniane szyby, można jedynie ładnie odwalić wnęki przy wejściach do wagonu, i tutaj zabawę bym zakończył.
Co do zdjęć, polecam czasami użyć wujka google, on wszystko Wam powie i dostarczy.
https://www.google.pl/search?q=wagon+regioexpress&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aupQVaUdw__KA_fqgYgJ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1360&bih=618
Sawi:
Dla ciebie może i nie ma, ale dla nas ma tym bardziej, że wiele nie potrzebujemy by podbić jakość tych wnętrz. Zdecydowanie już wystarczy tych imitacji. Ubogie wnętrze to jedno, ale drugie to trzymanie poziomu. Tutaj nie chodzi tylko o dziury, tylko o to, że sporo rzeczy się niezbyt zgadzało z faktem rzeczywistym. Akurat tak się składa, że bardzo często do wujaszka google zaglądamy, więc twoje polecanie go jest zbyteczne. Teraz mi objaśnij co nam po takich podglądowych zdjęciach hmmm? Co niby z tego możemy wyciągnąć? Wprawne oko dostrzeże różnice. Gdyby były większe i lepszej rozdzielczości, ale cóż niestety na razie takich nie posiadamy.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej