Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Materiały na drezyny

<< < (6/10) > >>

Sawi:
Myślę, że się da np wystarczy zrobić literówkę w nazwie kół i już się kręcić nie będą.

Stele:
Ale mi chodzi o fizykę a nie animację. Żeby wózeczek nie wytoczył się z krzaków przy nastawni. Płóz nie mamy, a yB twierdzi, że tego co chcę póki co też nie.
Gotowa, spakuję paczkę na świeżo i leci do testu. :)

lukasn26:
Mam trochę materiałów na zdezelowanego malucha: http://eu07.pl/userfiles/23047/foto-tekstury.rar
Foty robione na szybko, są krzywe, niektóre mają beczkę, robione w ostre słońce, mam dużo czasu aby zrobić je jeszcze raz. Chodzi mi o to czy zdjęcia takiego malucha na coś się nadadzą i chciałem się zapytać czy trzeba zrobić coś więcej poza kołami (zrobię nówki i stare) i lewym bokiem.

Stele:
Trochę malucha dostałem już od Rulza. Jak wrak to dwa boki, bo z pewnością się różnią. Do tego wnętrze i jeszcze raz wnętrze. Jak wypatroszone to nawet lepiej, bo nie będziesz musiał foteli wyciągać, a właśnie o ściany nie przesłonięte fotelami się rozchodzi.
-------------------
Zauważyłem, że dl-2 ma problemy z rozpędzaniem jako AI. Jakby ktoś zechciał pobawić się parametrami MPT, byłoby miło.

ST44-003:
@Stele, jak już wspomniałem wyżej, mam sprawnego i czynnego malucha na zdjęcia. Niestety ostatnio się popsuł i długo stał w garażu, stąd brak materiału z mojej strony, ale jutro max w piątek mogę Ci podesłać materiały foto-video-audio z niego (jako że jest już sprawny, bo go z Tatą moim postawiliśmy :D ). Co potrzeba, to pisz (pewnie wymiary, to też nie problem).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod