Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Mapowanie wypukłości, tekstura trawy

<< < (4/4)

Ra:
Ja nie mam nic przeciwko, żeby ktoś modernizował Krewektowo, Bizonowo, Kołtomowo, czy Transylwanię, jednak one mają z rzeczywistością tyle wspólnego, co kozica zachodniopomorska.

Krzysiek626:
youBy, zastanów się, czemu do Ciebie nikt nie kieruje żadnych wniosków, a do Ra, owszem. Gdyby Wydział promocji i animatorzy exe (to w końcu część najważniejsza w wyznaczaniu możliwości symulacji), przedstawili plan rozwoju symulacji (między innymi mapowanie wypukłości i oświetlenie), to łącznie ze mną, większość będzie grzecznie czekała i pomagała w czym tylko może i potrafi. Wyjdzie na to, że zrobiłem się niepoprawnym oczekiwaczem, bo uznałem oświetlenie za coś co przybliży realizm bardziej, niż prawidłowe współrzędne Kaliskiej, czy innych scn?.
--- Cytuj ---Niby dlaczego mam realizować cudze cele zamiast własnych?
--- Koniec cytatu ---
Tego nie można wytłumaczyć. Możemy jedynie prosić o zajęcie się tym, czy owym, decyzja jest Twoja. Maciej się myli, że powodem jest to, co ja chcę. Benek napisał, świetnie oceniając sytuację. Ra robi zmiany w exe, "prostuje" L61, część skubie coś po kątach, reszta boi się zacząć jakiejkolwiek scenerii, lub scenariusza. Pewnie sceneria będzie nierealna, a scenariusz nie będzie działał. Ja nie chcę, aby ktoś modernizował Krewektowo, Bizonowo, Kołtomowo, czy Transylwanię. Chcę, abym mógł pomagać zrobić nową scenerię z wyznaczoną przez nas granicą realizmu. W tej sprawie owszem, można zrobić ankietę.

Tolein:
Może nawet napisałbym odpowiedź, ale raz, że za chwilę wszystkie wątki na tym forum będą dotyczyły tego samego zagadnienia, do czego nie chcę przykładać ręki, a dwa, że wątek nie jest na DEVS, więc uważam, że dyskusja na tym etapie, bez wypracowanego konsensusu, prowadzona na forum publicznym jest błędem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod