Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy

<< < (17/26) > >>

Mariusz1970:
A ja bede konserwa, wole, aby format tektstowy pozostal. Widze wiecej korzysci z formatu tekstowego (mozna latwo edytowac, poprawiac, zmieniac cos), niz zysk na czasie przy wczytywaniu scenerii, zwlaszcza w wyswietlaniu map w jakis edytorach.

Krzysiek626:
Mariusz, razem jesteśmy konserwa, ale jeśli idzie w tym kierunku, widzę to tak, jak zrobiono z modelami i teksturami. Praca i składanie na txt (pliki scn, scm, crt i t.p.), tga i t3d. Natomiast wydawanie paczki to e3d, dds i jak ktoś chce niech zrobi binarkę do pozostałych wpisów. Tak jak obecnie pliki źródłowe powinny być dostępne. 

SKP:
Binarny format zapisu danych już istnieje - nazywa się RSF i jest wykorzystywany przez edytor Rainsted. Opracowywanie nowego raczej nie ma sensu, a widocznie jest jakiś powód, dla którego Ra nie wykorzystuje go w EU07.EXE.

Poza tym, błędy na sceneriach są stare jak świat. Obecnie można je w łatwy sposób naprawić lub przynajmniej namierzyć problem. Zaś analogia do modeli nie ma sensu, bo T3D modyfikowało się zawsze w bardzo nieznacznym stopniu.

szogun:
Gdyby nie to ze T3D jest formatem tekstowym to masabpoprawek na repo nie zostalaby wprowadzona. To naprawde przystepny format, tylko trzeba go poznac.

ryba825:
Błąd występuje też na TD.
Plik: EditorSyntax.cs w linii 194.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod