« Odpowiedź #52 dnia: 28 Listopada 2014, 12:00:28 »
Wjeżdżając od Gdyni na Sz jedziesz do następnego sygnalizatora Sz. Równie dobrze mogłoby go tam nie być co zobowiązywałoby do jazdy na wysokość wyjazdowego po 1, ew góra do ukresu (choć znając życie wykonawcza już by machała na stój ;) ). No i dalsza jazda byłaby tam na rozkaz "z toru nieposiadającego semafora wyjazdowego". Karzeł przed peronami nie uprawnia do wyjazdu po za granice posterunku ruchu. Natomiast z 31 fakt sprawa dyskusyjna. Nie jestem pewien ale z 31 semafor chyba nie posiadał W24 co by oznaczało, że na lewy nie wyjedziesz. Podobnie ten pod Sm1 jednokomorowy nie ma W24. Będę miał kiedyś czas to jeszcze zadzwonię do dyżurnego i podpytam się jak to u nich dokładnie wygląda z przebiegami i sygnałami. Druga sprawa po cichu liczę, że trafię na wymianę krzyżownika w rozjeździe nr 2 i wtedy będą musieli puszczać po lewym do Twardej Góry.
« Ostatnia zmiana: 28 Listopada 2014, 12:02:49 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76