Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Wpis do wskaźników na kozłach oporowych

<< < (3/5) > >>

Maciej:
@sebastian82, tu dodałem przykładowy wpis z l053-sluzba-5-night, ale problem ten występuje prawdopodobnie na wszystkich scenariuszach tej linii.

@Stele, tylko u niektórych wskaźników WZW jest brak "kijka". W pierwszej wiadomości w tym temacie są screeny, które właśnie to pokazują.

sebastian82:
Zrobiłem sobie kiedyś inca z kozłem oporowym i działało. Tylko nie wiem gdzie go mam. Jutro zrobię nowy i do TD wrzucę.
Plik inc z kozłem był zrobiony jak inc z tex podsypki rozjazdu.

Maciej:
A tak na marginesie, to sprawdziłem te wskaźniki na czystej PC 08.2013 i PC 2011, gdyż takową jeszcze posiadam. Tutaj ten błąd także występował. Myślałem, że to wina patcha, ale jak widać, byłem w błędzie.

Sawi:
Ogólnie rzecz ujmując kozły są do zrobienia od nowa lub przerobienia tak by miało to ręce i nogi.

Anrej:
Ja wpisałem.

--- Kod: ---include;z1.inc;nazwa;9.2;-0.1;1065.0;180.0;end
--- Koniec kodu ---
Pokazał się sygnał Z1 w formie latarni z kominkiem i z masztem. Pierwsze trzy liczby to położenie, czwarta to obrót.

--- Kod: ---include;koziolbeton.inc;nazwa;11.4;-0.1;1080.0;0.0;end
--- Koniec kodu ---
Jest kozioł betonowy z umieszczonym sygnałem Z1.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod