Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Wpis do wskaźników na kozłach oporowych

<< < (4/5) > >>

sebastian82:
@Anrej kozioł oporowy, o którym mowa wstawiasz do scenerii używając opcji merge w 3ds max. Potem eksportujesz go z całą scenerią. Problem polega na tym, że większość jego elementów to plane. Jak się coś sknoci to później jest problem żeby to poprawić. Najlepsze wyjście to wyeksportować plik t3d z kozłem i dorobić do niego inca. Co właśnie robię.

Sawi:
Seba to lepiej zrobić nowy porządny model i już.

sebastian82:
Dobrym materiałem pomocnym przy tworzeniu dodatków jest to: opracowanie http://il.pw.edu.pl/~zuraw/pliki/Projektowanie%20linii%20kolejowych.pdf http://il.pw.edu.pl/~zuraw/pliki/Projektowanie%20stacji%20kolejowych.pdf . Budowę kozła też mają.
  Dodano: 21 Października 2014, 18:20:40 Przedstawiam propozycję modelu kozła oporowego.  Kozioł zbudowany jest z szyn "S42". Wymiary wykorzystałem z linku powyżej.  Zwracam się również z prośbą o foty na tekstury.

Sawi:
Wygląda nieźle. Jeśli taki typ kozła występuje w rzeczywistości na PKP, to mamy już przynajmniej jeden wymiarowy. Trzeba ogólnie poszperać/popytać ile takowych typów kozła jest, i w miarę możliwości zrobić je wszystkie.

sebastian82:
Z braku materiałów mapowałem tymi już dostępnymi w symulatorze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod