Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Wpis do wskaźników na kozłach oporowych
sebastian82:
Maćku z twojego cytatu wynika, że: pierwsze cztery definicje trójkątów to wskaźnik. Ostatnie cztery to definicja trójkątów "kijka", o który Tobie chodzi.
Sawi:
Seba najlepiej by się upewnić to sprawdź w 3dsie i temat się zamknie.
Maciej:
A ma ktoś z Was hipotezę, dlaczego ten "kijek" się nie wyświetla?
sebastian82:
Maćku który scenariusz na l053 to jest? Zaimportuję scenerię do maxa i sprawdzę. Możliwe, że to coś z mapowaniem.
Stele:
WZW nie ma alfy na teksturze. Jakby normalne ktoś odwrócił, to i tak wnętrze słupka byłoby widać. Więc raczej nie jest to kwestia mapowania. Belka i wskaźnik, a może i tor wykolejający, powinny być zrobione jako includowane modele a nie takie sklejki. Pryzmie dać replaceable skina i też mogłaby być tak wstawiana. Że krzyżowe są wklejane do maksa jako modele to rozumiem, ale co na celu miało robienie kozła w tej formie?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej