Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Wpis do wskaźników na kozłach oporowych

<< < (2/5) > >>

sebastian82:
Maćku z twojego cytatu wynika, że: pierwsze cztery definicje trójkątów to wskaźnik.  Ostatnie cztery to definicja trójkątów "kijka", o który Tobie chodzi.

Sawi:
Seba najlepiej by się upewnić to sprawdź w 3dsie i temat się zamknie.

Maciej:
A ma ktoś z Was hipotezę, dlaczego ten "kijek" się nie wyświetla?

sebastian82:
Maćku który scenariusz na l053 to jest? Zaimportuję scenerię do maxa i sprawdzę. Możliwe, że to coś z mapowaniem.

Stele:
WZW nie ma alfy na teksturze. Jakby normalne ktoś odwrócił, to i tak wnętrze słupka byłoby widać. Więc raczej nie jest to kwestia mapowania. Belka i wskaźnik, a może i tor wykolejający, powinny być zrobione jako includowane modele a nie takie sklejki. Pryzmie dać replaceable skina i też mogłaby być tak wstawiana. Że krzyżowe są wklejane do maksa jako modele to rozumiem, ale co na celu miało robienie kozła w tej formie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod