Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_10_14

<< < (64/78) > >>

Stele:
Na żadnym scenariuszu l053 W4 nie są zrobione poprawnie.

Max_EN_57:
Witam wszystkich furomowiczów!

Jako że ostatnio nieco więcej pojeździłem po różnych trasach w MaSzynie (wersja 8.14, czysta instalacja programem 7-zip + stosowne patche) to postanowiłem zwrócić przy okazji uwagę na błędy mniejsze i większe oraz podzielić się nimi tutaj. Pierwsza sprawa to widoczność gór z oddali. Wszelkie pagórki widoczne z dalszej odległości są czarne. Nie wiem czy to na pewno jest normalne (oczywiście w miarę zbliżania się do nich, stopniowo stają się zielone/białe). Druga sprawa to kokpit lokomotywy EU07 - o ile zachowanie kamery względem głównego kokpitu jest bardzo poprawne (ruchy głowy/drgania) o tyle wycieraczki oraz lusterka boczne zachowują się zupełnie inaczej. To tak jakby ruch kamery działał inaczej dla kokpitu i dla wycieraczek/lusterek. Efekt jest taki, jakby te elementy po prostu trzymały się na jednej nitce i zaraz miały odpaść. Na koniec - nie jestem pewny czy takie było założenie twórców, ale zauważyłem, że w lokomotywach elektrycznych typu 181 oraz 182 kamera jest sztywna (nie ma żadnych ruchów).

Pozdrawiam!

lukasn26:
Patch do EU07 już pojawił się tu: eu07.pl/forum/index.php/topic,26175.240.html, odp. 245. Ludzie, czytajcie zanim piszecie.

dodulec:

--- Cytat: Max_EN_57 w 06 Stycznia 2015, 20:11:46 ---Witam

--- Koniec cytatu ---
Nawzajem.

--- Cytat: Max_EN_57 w 06 Stycznia 2015, 20:11:46 ---furomowiczów!

--- Koniec cytatu ---
Furo to ja mam w garażu ;)

--- Cytat: Max_EN_57 w 06 Stycznia 2015, 20:11:46 ---Pierwsza sprawa to widoczność gór z oddali. Wszelkie pagórki widoczne z dalszej odległości są czarne. Nie wiem czy to na pewno jest normalne (oczywiście w miarę zbliżania się do nich, stopniowo stają się zielone/białe).

--- Koniec cytatu ---
Nie potwierdzam.
--- Cytat: Max_EN_57 w 06 Stycznia 2015, 20:11:46 ---Druga sprawa to kokpit lokomotywy EU07 - o ile zachowanie kamery względem głównego kokpitu jest bardzo poprawne (ruchy głowy/drgania) o tyle wycieraczki oraz lusterka boczne zachowują się zupełnie inaczej. To tak jakby ruch kamery działał inaczej dla kokpitu i dla wycieraczek/lusterek. Efekt jest taki, jakby te elementy po prostu trzymały się na jednej nitce i zaraz miały odpaść.

--- Koniec cytatu ---
Błąd stary jak świat. Zamień w eu07.ini linijkę
--- Kod: ---convertmodels jakakolwiek cyfra
--- Koniec kodu ---
na
--- Kod: ---convertmodels 6
--- Koniec kodu ---

--- Cytat: Max_EN_57 w 06 Stycznia 2015, 20:11:46 ---Na koniec - nie jestem pewny czy takie było założenie twórców, ale zauważyłem, że w lokomotywach elektrycznych typu 181 oraz 182 kamera jest sztywna (nie ma żadnych ruchów).

--- Koniec cytatu ---
Może masz po prostu mały FPS. Łukasz, mianowicie gdzie? Nigdzie mi na żaden link nie naprowadza. Cholera, naprawdę czytanie ze zrozumieniem u mnie raczkuje. Jakby co klika się na nazwę tematu i bierze się linka z góry. Skoro ja nie wyczytałem, już nie mówię o innych.

lukasn26:
Pliki dynamic, mi pomogły na to.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod