Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_08.14

<< < (18/52) > >>

lukasn26:
Zgłaszam że we wnętrzu bdhpumnów od lewej strony w drugim oknie człowiek w niebieskiej koszulce siedzi ok. 1 metr od siedzenia i wchodzi kolanem w drugie.

Joachimowicz:
W mojej paczce nie powinno być żadnego syfu. Jest to czysta paczka z zainstalowanymi patchami.  Żadnych błędów przy wypakowywaniu nie było.

Stele:
Problem wyświetlania przezroczystości dotyczy:
ep07/4e-ep-zez (brak osobnego modelu)
4e/4e-ep (brak osobnego modelu)
4e/4e-ep-zez (brak osobnego modelu)
ep08/102e_ic (brak osobnego modelu)
ep08/102e (poprawione)
et41v2/203e-a/b (brak \cr w t3d członu a; poprawione)
4e/4e (poprawione)
4e/4e-tv (poprawione)
4e/4e-zez (poprawione)
1xxa/101c (cień ma opacity 100; poprawione)
Leci do testów. Jesli ktoś dostrzeże błędy w opacity innych modeli niż powyższe, proszę zgłaszać.

miko22:

--- Cytat: Stele w 31 Sierpnia 2014, 11:25:03 ---Przesuwanie latarni pod ziemię nie jest tu żadnym rozwiązaniem. Może to one mają źle ustawione opacity a nie wózki?

--- Koniec cytatu ---
Chodziło mi o mój poprzedni post dotyczący lamp świecących w ciągu dnia w Drawinowie. Ich modele nie mają chyba możliwości wyłączenia światła.

--- Cytat: Stele w 31 Sierpnia 2014, 11:25:03 ---W9 w moczniki.scm nie jest najlepszym rozwiązaniem. To zdaje się tory, a niektóre scenariusze używają klonów.

--- Koniec cytatu ---
W9 wstawiłem do tego samego pliku, gdzie już wcześniej były wszystkie wskaźniki tego typu (także W8), więc tylko dodałem trzy kolejne.

Tomnord15:
Przed chwilą pobrałem oficjalną paczkę 08.14 jeszcze raz i nazwa tego folderu to- l61+144_tlk czyli błąd jest.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod