Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_08.14

<< < (17/52) > >>

oko:
Po spatchowaniu mam problem z migoczącymi wskaźnikami, oraz słupy trakcyjne z daleka są białe, po zbliżeniu się "łapią" swoją teksturę i jest ok. Problem bujającej kabiny zniknął po wygenerowaniu nowych e3d ;)

Joachimowicz:
Ósemka 13 ma problemy z lampami, jednak tylko, gdy światło „leży” nad ziemią.

miko22:
Wstawiłem brakujące wskaźniki W9 w Mocznikach. Archiwum należy rozpakować w głównym katalogu i nadpisać plik moczniki.scm Dodałem tam wpisy:

--- Kod: ---include;ip/pkp/w9.inc;w9_1;-72.9259;0.0;448.626;-180.0;-1.0;3.6;30;end
include;ip/pkp/w9.inc;w9_2;-67.428;0.0;419.847;-180.0;3.4;2.0;30;end
[...]
include;ip/pkp/w9.inc;none1;3737.00;87.9;-8369.0;0.0;0.0;0.0;30;end

--- Koniec kodu ---

Edit: Czy problem lamp w Drawinowie można rozwiązać przez ich opuszczenie o jakieś 35-40cm, żeby smugi chowały się pod trawą? Jeśli tak, to mogę się tym zająć. Tylko nie wiem, czy to pasuje do standardów MaSzyny?

Tomnord15:
W katalogu scenery/ L61 jest zła nazwa jednego folderu. Jest- l61+144_tlk a powinno być l61+l144_tlk.

Stele:
Lampy to problem ze złą fazę renderowania wózków. Powinny być wyświetlane w nieprzezroczystych i było to poprawiane niedawno właśnie by nie znikały pod plackami latarni. Trzeba to sprawdzić, czy przypadkiem nie jest to kwestia syfu bałaganu w paczce @Joachimowicza. Przesuwanie latarni pod ziemię nie jest tu żadnym rozwiązaniem. Może to one mają źle ustawione opacity a nie wózki?

W9 w moczniki.scm nie jest najlepszym rozwiązaniem. To zdaje się tory, a niektóre scenariusze używają klonów.

Zarówno w mojej paczce jak i na repo jest l61+l144_tlk w nazwach.

Zgłoszono, wg mnie słusznie. Dbajmy o poziom.
Quark-t

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod