Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch MaSzyna_05.14

<< < (28/30) > >>

Stele:
Jubaj miał stonować skoki przy wale grupowym. Trafiło to już do któregoś z patchy? Jak sprawdziłem zachowanie byczka przed chwilą, to przy drugim rozruchu AI tak szybko zakręciło kołem, że trzeci układ mu nie złapał i leciało sobie na minimalnym wzbudzeniu SR.

W skodzie warunek przyspieszenia nic nie da, bo ono zależy od prądu na silnikach a nie pozycji nastawnika. Przeprowadzenie rozruchu łapie się pod zachowanie prawidłowej prędkości. Może niech po pierwszym wywaleniu szybkiego ai przełącza się na wolniejszy rozruch i po załączeniu każdego stycznika grzecznie czeka na ustabilizowanie prądów. Siódemką poleci jak teraz a oporniejszymi maszynami też jakoś ruszy.

SM03. Brak baterii>świateł, jak w Ganzie. Startuje z zaciągniętym ręcznym, którego num7 nie luzuje. AI o dziwo w jakiś sposób to robi. Nie umie jednak wrzucić biegu, wiec jedynie pali ropę na jałowym.

Ra:
Pominięcie obsługi "wałów" dla SN61 powoduje, że AI jest w stanie prowadzić SN61, o ile ktoś wrzuci pierwszą pozycję przy odpalaniu silnika. Jednak startując z ruchu doprowadza do rozbiegania silnika, więc per saldo dużo lepiej nie jest.

Sowik2:

--- Cytat: Stele w 28 Czerwca 2014, 16:21:53 ---W ET-42 nie działa hamulec ED. Dźwignia bocznikowania się cofa, nastawnik kręci się do tej którejśnastej pozycji, zamykanie styczników słychać, ale skutków elektrycznych brak.
Dodatkowo wskazówka woltomierza sieci trakcyjnej nie wyświetla się po starcie symulacji. Po jakimś czasie pojawia się latając po całym zakresie i stabilizuje na właściwej działce. Napięcie jest od dotknięcia patykiem drutu. Członu B nie sprawdzałem.

node -1 0 ET42-021-A dynamic PKP\ET42_V2 112E-021-A 112E-A  0 headdriver 63 0 enddynamic
node -1 0 ET42-021-B dynamic PKP\ET42_V2 112E-021-B 112E-B  0 nobody 0 0 enddynamic
--- Koniec cytatu ---
U mnie jest podobnie, z tym że w członie A nastawniki się nie kręcą, a w członie B pomocniczy sam się hamuje (tak jak w debugmode, ale jest on wyłączony). Dołączam log. Sprzęg taki jak w cytacie.
Mój błąd. Przepraszam. Razem z @Stele w członie B nie daliśmy connected.

Stele:
Na obecnym exe w drugim członie musi być nobody. Conected, co by Ra nie pisał, nie działa poprawnie. Chociażby aktywuje czuwak.

Ten błąd z woltomierzami to był jakiś jednodniowy kaprys. Sprawdziłem teraz zarówno przy zerowej jak i nie prędkości początkowej i wyświetlają się poprawnie w obu kabinach. Elektroniki, tym bardziej programowalnej, nie zrozumiesz.

Pawel T.:

--- Cytat: PanMechanik w 28 Czerwca 2014, 22:07:28 ---
--- Cytat: Pawel T. w 28 Czerwca 2014, 22:00:18 ---"L053_Cargo_Part-1" nie do skończenia. Po podpięciu się do SM42 i wciśnięciu Shift + 1 SM42 nie startuje. Po przejściu do niej za pomocą F5, wystartowaniu jej ręcznie i powrocie do kabiny ET41 SMka rusza. Zaraz za mostem następuje hamowanie nagłe i kolizja z ET22 z przeciwka z połamanymi pantografami.

--- Koniec cytatu ---

Było o tym na forum, w tej misji należy wykonać wszystko zgodnie z opisem, inaczej takie kwiatki są, przeczytaj dokładnie opis misji i spróbuj ponownie. Ja na najnowszym patchu i exe 20 minut temu tę misję ukończyłem z powodzeniem, działa 100%

--- Koniec cytatu ---

Działą na 100% ale chyba tobie. U mnie za każdym razem ET22 łamie pantografy. Poza tym nie bardzo wiem co ma wspólnego robienie czegokolwiek na stacji w Dębicy do łamania pantografów przez byka prowadzonego przez komputer (tym bardziej, że łamie pantografy za każdym razem w tym samym miejscu).
Poza tym nie wiem jak są skrypty pisane ale chyba symulator nie powinien podać sygnału zezwalającego na wyjazd na tor zajęty przez uszkodzony pociąg. :p
L053 całkowo służba-tlk-1 także łamanie pantografów na pierwszych łukach za stacją. Czyżby pantograf wyjeżdżał spod sieci z powodu zbyt dużego przechyłu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod