Nie mam obecnie materiałów pod ręką, ale spróbuję. Każde przęsło ma podaną nazwę obiektu typu TractionPowerSource. Zasadniczo nazwa none nie jest obecnie dozwolona, bo nie wiadomo, co by miała oznaczać. Dopuszczalne są 3 rodzaje zasilania przęsła:
1. Nazwa * (czyli pojedncza gwiazka) oznacza izolator, czyli fragment sieci nie podłączony nigdzie. Nie trzeba definiować TractionPowerSource o tej nazwie. Przęsło z izolatorem powinno się składać z trzech obiektów typu Traction, w którym środkowy to izolator (długości ok. 0.8m, drut może być niewidoczny, jeśli umieści się model). Do sąsiednich przęseł powinno zostać podłączone bezpośrednie zasilanie (chyba że jest gdzieś dalej, wtedy będą one zasilane jednostronnie). Przejazd pod izolatorem z poborem prądu zwykle spowoduje wyłączenie WS.
2. Przęsło zasilane bezpośrednio powinno mieć nazwę takiego TractionPowerSource, który w scenerii będzie zdefiniowany jako zasilacz. Obecnie może mieć właściwość norecuperation (jako podstacja), planowane są również odpowiedniki kabin sekcyjnych. Lokomotywa pod przęsłem zasilanym bezpośrednio będzie mieć maksymalnie możliwe napięcie, gdyż będzie uwzględniony jedynie opór wewnętrzny zasilacza. Przęsła te są niebieskie w Debugmode.
3. Pozostałe przęsła zasilają się z sąsiednich, z obliczeniem zastępczej rezystancji, zależnej od odległości od przęsła zasilanego bezpośrednio. Przęsła takie powinny mieć wpisane nazwę TractionPowerSource z właściwością section. Być może docelowo nie trzeba będzie ich definiować, a być może jedynie w celu określenia prądu odłączenia sekcji. Jeśli mamy linię dwutorową, to nad każdym torem musi być osobna sekcja. Kolor takiego przęsła w Debugmode będzie zależał od strony jego zasilania (żółty oznacza zasilanie z obu stron, niebieski – zasilanie brane z równoległego odcinka).