Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Naprawianie sieci trakcyjnej

<< < (49/52) > >>

Maciej:
W jaki sposób przesunąłeś ten słup, tzn. który wpis zamieniłeś na inny (jaki)?

Tomnord15:
Ja tak robię w notepad++, najpierw w symulatorze w trybie debugmode podlatuję nad słup w tym przypadku oś obrotu to miejsce gdzie przewód łączy się z naprężeniem. Wciskam F2 i pojawiają się współrzędne w tym przypadku -18336.5 6.50005 49871.7 i zmniejszyłem tą liczbę -188336.5 po przecinku z 5 na 2. Ty musiałbyś zmniejszyć wysokość słupa czyli wartość drugą- 6.50005 o np 20 cm.

Maciej:
@Stele miałeś jednak rację. Jak obniżyłem kilka słupów kotwowych na Krzyżowej, to wyszło tak jak w załączniku. Będe musiał poprawić te słupy w 3dsie.

Stele:
A nie prościej ten wektor translacji zastosować również do jednego z krańców przęsła? Tylko wtedy dziwne kąty mogą wyjść, ale przy kilkunastu centymetrach może nie będzie widać.

Maciej:
Problem rozwiązany. Dziękuję @Stele i @Tomnord15 za pomoc. Lewitujące słupy postaram się poprawić jak najszybciej, ale trochę  to może potrwać, gdyż ten błąd występuje na znacznej większości (lub nawet na wszystkich) zelektryfikowanych sceneriach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod