Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Naprawianie sieci trakcyjnej

<< < (42/52) > >>

Stele:
Zasadniczo tylko te blokujące któreś AI były przypisane i jest to niestety standard w starych scenariuszach. Przebieg użytkownika miał przypisany może tak co trzeci i to nie zawsze poprawnie. W Towarowej czytało sygnał trzy tory obok... Jak kiedyś skończymy z drutem, myślę o poprawkach scenerii pod kątem przypisania wszystkiego, zrobienia odcinków izolowanych i sekcjonowania sieci, ale bez poprawiania obecnych scenariuszy. Ot tak żeby był szablon do przyszłych prac. Tylko czy jest sens tracić tyle życia dla niewymiarowych torów, bezsensownych układów i dziurawego otoczenia?

Ra:
To jest pytanie. Jak przerabiałem Mydelniczkę i Tarniowo, to przynajmniej poprawiłem dużo rzeczy w Rainsted, a i nowe funkcje dodałem. Przeróbki ruchu na Quarku były testem rozszerzenia eventów w EU07.EXE i koncepcji przebiegów. A przerabiać dla samego przerabiania — no to nie wiem. Może lepiej Kozłów — Psary?

jochand:
Drawinowo ET22-1, ET22-2 oraz noc, bez problemu z WS oraz pantografami.

miko22:
@RoboBatman zgłaszał mi, że na ET22-1 przy podmianie loka na ET42 WS puścił zaraz za wyjazdem z tunelu. Na oryginalnych ET22 wszystko dobrze. W załączniku poprawka.

Edit: Jeśli nie ma problemów, to Drawinowo skończone.

Stele:
Linia 61. Wszystkie scenariusze. Wywala WSa na podjeździe do Lisowa, ale to wina błędnej geometrii toru. Poprawię jeśli będę prowadził dalsze prace na tej scenerii, ale raczej bez integracji z obecnymi scenariuszami, gdzie każdy ma własne tory.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod