Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Naprawianie sieci trakcyjnej
Stele:
Poprawione scenariusze towarowy eu07 i et22. Pantografów nie łamie, WSa trzyma na łukach i naprężeniach na prostej. Może wywalać na wzniesieniach w okolicach Macierzewa, ale nie potrafię z tym nic zrobić. Oddaję w ręce mądrzejszych, bo już nie mam cierpliwości.
edycja 16.07; Plik scenery.7z z ustawioną hierarchią katalogów. Wypakować do głównego folderu symka i nadpisać.
Poprawka jednego słupa. Przejezdny scenariusz cargo et41 part1.
Dodany słup przy wjeździe na kozioł przy szopie w Dębicy w scenariuszu towarowy et42.
jochand:
Misja ET-42, bez problemu. WS trzyma, pantografy cale.
Stele:
Wrzucamy do l053/cargo. Dalsze poprawki na odcinku Sandomierz-Rafineria. Proszę przestrzegać zwolnień czasowych, bo mają wpływ na styczność odbieraka w jednym miejscu.
Dodaję jeszcze poprawionego scna misji towarowy pt2. Obecny w patchu nie posiada jawnego rozszerzenia pliku ctr z eventami, przez co się one nie wykonują. Poprawka trafi do lipcowego patcha.
RoboBatman:
Z racji tego, że lubię jeździć symkową ET41 i lubię scenariusz l053_cargo_part2 (dużo zdarzeń, zwolnień i odwzorowuje po części stan naszej kolei), połączyłem przyjemne z pożytecznym i przetestowałem powyższe poprawki kolegi @Stele-go do scenariusza "l053_cargo_part2". Stwierdzam co następuje:
a) ewenty wykonują się poprawnie;
b) nie połamałem patyków w żadnym miejscu (dowód na obrazku pod tytułem "patykicałeiniepołamane");
c) generalnie cały scenariusz jest przejezdny (wyjątek jest w okolicach dwóch słupów, gdzie występuje wywalanie WS), dołączam plik "errors" z danymi, dla mniejszego szukania napiszę tylko, że wywalanie WS występuje w kilometrze 45+700 (obrazek "1_1") oraz 1 słup wcześniej pomiędzy semaforem wjazdowym stacji Pomianki od strony Boldów do kilometra 45+700 (który to słup, nie zdążyłem zanotować);
d) poza powyższymi miejscami, WS trzyma cały czas;
e) brakuje wskaźnika W8 przed ograniczeniem prędkości od kilometra 39+000 do 39+300 (obiekt mostowy) który pokazywałby, do ilu mamy zmniejszyć prędkość jazdy, jest za to wskaźnik W6, który nakazuje "Dać baczność" (zupełnie nie wiem po co sygnał "baczność" na moście);
f) na ostatnim przejeździe drogowym przed stacją Boldy od strony stacji Wiliś nie zamykają się zapory przed przejazdem pociągu (są cały czas otwarte)(obrazek nr 2);
g) scenariusz zakończony pomyślnie, czego dowodem jest odstawiony jamnik po manewrach na żeberku z całymi patykami w górze (dowód na obrazku pod tytułem "patykicałeiniepołamane");
h) brak WOS-u dla tego scenariusza.
Stele:
Ten nieszczęsny 45,7 poprawiłem rano trochę. Zobaczę potem czy pomogło. Jest tam nieszczęsna górka a średnio chce mi się wysokość zaczepów analitycznie wyznaczać.
A co do reszty "błędów" to zapraszam na ponowny kurs teoretyczny, bo komuś się tu licencja nie należy. Przed mostem z obu stron stoi piękny w8 z ograniczeniem do dwudziestki. Przed przejazdem stoi topka poprawnie świecąca niesprawność zapór-znów dwadzieścia. Czy z powrotem też świeci nie sprawdzałem, bo jak drut zawsze był gdzieś zły, to nie widziałem sensu robić wahadła.
Poprawka na 45,7. Do Rafinerii WS trzymał. Z powrotem nie sprawdzałem, bo zaliczyłem CTD przy manewrach na przyspieszeniu. Proszę sprawdzić cargo pt2 gdzie już nie powinno być żadnych błędów oraz towarowy et22 na odcinku Sandomierz-Rafineria czy przy innym rozstawie odbieraków też działa. Z cargo pt2 proszę również o podanie toru (najlepiej współrzędne końca) na który wjeżdża gagar Rail Polska po wyjeździe z Macierzewa.
Kolejna poprawka. Dalsze prace na 45,7. Obniżenie na zapadającym się torze ze zwolnieniem do 30 i na głowicy Rafinerii. Dodatkowo drobne poprawki w torach (estetyka i blokada na końcu jednego toru w przebiegu AI). Oba pliki do scenery/l053/cargo.
Scenariusz cargo pt2 sprawdzony. Trzyma wsa w obu kierunkach. Siódemka AI grzecznie staje przed końcem mapy. Proszę o test towarowy eu07 i et22 na odcinku całkowskim. Jak nie będzie uwag to leci na repo i do lipcowego patcha.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej