Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Naprawianie sieci trakcyjnej

<< < (30/52) > >>

miko22:
Oddaję Wam do sprawdzenia scenariusz moczniki_en57. W załączniku plik z trakcją i samą scenerią, bo przy okazji poprawiłem też sprzęgi i obsadę w EN57 (55->63 i connected->nobody). Dodatkowo, jakby kogoś interesowało, drugi plik mniej więcej opisuje zmiany w trakcji (dla wyjaśnienia: WS oznacza oczywiście problem z WSem, PT problem z pantografem a BS to błąd scenerii/scenariusza). Chciałbym jeszcze zgłosić brak wskaźnika W9a i jednocześnie W9b przy jeździe z przeciwnego kierunku ok. współrzędnych X: 3737 Z: -8235 oraz to, że ok. X: 4791 Z: -13007 tory wiszą w powietrzu (informacja o tym również w pliku opisowym). Znak mógłbym spróbować wstawić, tylko nie wiem w jakiej ma być odległości od W8.
I jeszcze coś. W trzech miejscach druty trakcji kończyły się zwykłym słupem zamiast napinaczem. Wydawało mi się, że tak nie powinno być, więc podmieniłem odpowiednie wpisy:

--- Kod: ---node 800 0  none traction pwr01 3500 4500 0.01 cu 3.0 1
-1858.66 5.8 -25265.8 //nowe współrzędne
//-1859.95 5.8 -25258.7 //stare współrzędne
-1869.8 5.8 -25180.2
-1858.66 6.6 -25265.8 //nowe współrzędne
//-1859.95 7.5 -25258.7 //stare współrzędne
-1869.8 7.5 -25180.2
0.4 4.0 2 0.04 vis
endtraction
include tr/l-stb1-3d.inc -1869.8 5.8 -25180.2 -3.8318 betonrelief1 end
include tr/stb1-kotwak-napr14.inc -1858.66 5.8 -25265.8 171.545 betonrelief1 end
//dodany kotwak ^

[...]

node 800 0  none traction pwr01 3500 4500 0.01 cu 3.0 1
-1866.75 5.8 -24567.5
-1858.66 5.8 -24509.8 //nowe współrzędne
//-1860.2 5.8 -24522.4 //oryginalne współrzędne
-1866.75 7.5 -24567.5
-1858.66 6.6 -24509.8 //nowe współrzędne
//-1860.2 7.5 -24522.4 //oryginalne współrzędne
0.4 4.0 2 0.04 vis
endtraction
//include tr/l-stb1-3d.inc -1860.2 5.8 -24522.4 8.27268 betonrelief1 end
include tr/stb1-kotwak-napr14.inc -1858.66 5.8 -24509.8 8.37268 betonrelief1 end

[...]

//include tr/p-stb1-3d.inc 3734.94 43.4001 -2845.98 -0.086174 betonrelief1 end
include tr/stb1-kotwak-napr14.inc 3732.95 43.4001 -2835.08 183.00 betonrelief1 end

node 800 0  none traction pwr01 3500 4500 0.01 cu 3.0 1
3732.95 43.4001 -2835.08 //nowe współrzędne
//3734.94 43.4001 -2845.98 //stare współrzędne
3734.88 43.4002 -2800.53
3732.95 44.2001 -2835.08 //nowe współrzędne
//3734.94 45.1001 -2845.98 //stare współrzędne
3734.88 45.1002 -2800.53
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
include tr/p-stb1-3k.inc 3734.88 43.4002 -2800.53 -0.16201 betonrelief1 end

--- Koniec kodu ---
Teraz nie wiem, co z tym zrobić? Usunąć komentarze i stare współrzędne/słupy, zostawić tak jak jest, czy przywrócić do tego, co było?

Edit: Sieć poprawiana pod CSW=1.27.

Ra:

--- Cytat: miko22 w 08 Czerwca 2014, 14:37:58 ---poprawiłem też sprzęgi i obsadę w EN57 (55->63 i connected->nobody).
--- Koniec cytatu ---
EN57 ma tylko jeden człon silnikowy i nie potrzebuje sprzęgu wysokiego napięcia w rozrządczych. Natomiast nie jest jeszcze jasna kwestia ogrzewania: jeśli jest połączenie WN i ogrzewanie załącza się łącząc uszynienie do grzejników, to sprzęg 63 może być, ale jeśli wyłączenie ogrzewania powoduje również rozłączenie WN przeznaczonego do ogrzewania, to sprzęg powinien być 31+64=95.

miko22:
Ok, problem był ma MaSzynie 08_13, bo chociaż pantograf był podniesiony i dało się jeździć, woltomierz nie pokazywał napięcia bez sprzęgów WN. Podmieniłem wpisy, żeby mieć na stałe te sprzęgi i później już tego nie sprawdzałem. Dodatkowo gdzieś na forum przeczytałem, że właśnie tak trzeba robić (łącznie ze zmianą obsady). Teraz po wgraniu patcha 04_14 i 05_15 problem zniknął i rzeczywiście wystarczają sprzęgi 55. Obsada też może zostać na connected.

jochand:
WS raz puscil na misji EN-57, pomiedzy przedostatnia stacja a stacja docelowa. Z tego co zauwazylem to poprzestawiales same slupy? W kilku miejscach sa za blisko toru, ale to tak na marginesie.
Moze wystarczylo zamienic wysiegniki.

miko22:

--- Cytat: jochand w 09 Czerwca 2014, 10:54:04 ---WS raz puscil na misji EN-57, pomiedzy przedostatnia stacja a stacja docelowa.

--- Koniec cytatu ---
Na końcu takiego dość stromego zjazdu z górki i zakrętu jednocześnie? Jak tak, to z jaką prędkością jechałeś? Bo mi też tam puszcza, ale dopiero powyżej ok. 80km/h, a tam jest ograniczenie długotrwałe do 70km/h.

Edit: Dorzucam jeszcze scenariusz z EP08.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod