Autor Wątek:  Wydzielone z: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07  (Przeczytany 1298 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 17 Lutego 2014, 00:30:49 »
Ogólną zasadą jest, że powinno się jeździć na pozycji bez oporowej. Pozycję oporową stosuje się w czasie ruszenia i rozpędzenia. Rozpędzamy pociąg do 120km/godz.. Następnie ustawiamy nastawnik na pozycje bez oporową i bocznikowanie, aby utrzymać prędkość.
Pozycja bez oporowa znaczy, że szeregowo z silnikiem nie są połączone oporniki. Co wcale nie znaczy, że opór jest 0Ω, silnik też ma pewien opór.

W porównaniu z dyskusjami na tym forum to brzmi jak cytat z wikipedii.

Reg. zakazy 12.
Benek
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2014, 09:01:05 wysłana przez Benek »

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Wydzielone z: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lutego 2014, 00:58:19 »
Ogólną zasadą jest, że powinno się jeździć na pozycji bez oporowej. Pozycję oporową stosuje się w czasie ruszenia i rozpędzenia. Rozpędzamy pociąg do 120km/godz.. Następnie ustawiamy nastawnik na pozycje bez oporową i bocznikowanie, aby utrzymać prędkość.
Pozycja bez oporowa znaczy, że szeregowo z silnikiem nie są połączone oporniki. Co wcale nie znaczy, że opór jest 0Ω, silnik też ma pewien opór.

W porównaniu z dyskusjami na tym forum to brzmi jak cytat z wikipedii.
Nie mówiąc o Twoich wypowiedziach z którymi trudno dyskutować, gdyż są nie na temat.

Reg. zakazy 25.
Ponadto przemyśl to co napisał kolega, bo miał trochę racji. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2014, 09:02:00 wysłana przez Benek »