Autor Wątek:  Roślinność tworzona w 3dmax  (Przeczytany 1572 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Roślinność tworzona w 3dmax
« dnia: 13 Lutego 2014, 15:34:47 »
Hej, proszę o radę, jakim sposobem robić drzewa,krzaki i trawę w 3d max, tak aby nie obciążało to symulatora. Mam swoje drzewka, tylko jedno ma ok 30 tysięcy trójkątów.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1415
Odp: Roślinność tworzona w 3dmax
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Lutego 2014, 15:54:50 »
Zredukować liczbę trójkątów?
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie
15 lat z MaSzyną!

Sceneria Tomaszewo - zapraszam do otwartych testów scenerii.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Roślinność tworzona w 3dmax
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Lutego 2014, 16:04:03 »
Trochę spamersko brzmi mi ten wątek. Wystarczy w googla wpisać "low poly trees".
Bocznica.