Autor Wątek:  Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max  (Przeczytany 6813 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« dnia: 09 Lutego 2014, 23:27:40 »
Witam, mam problem, gdyż od wczoraj, po stworzeniu i umieszczeniu budynku w scenerii, obiekt ustawia się zawsze, w jednym i tym samym miejscu. Czyli na współrzędnych 0/ 0/ 0.  W 3d max wstawiam budynek oddalony 500 metrów od początku scenerii, a po załadowaniu symulatora, jest on przy punkcie początku tworzenia scenerii. Co może być tego powodem?

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Lutego 2014, 08:18:13 »
Co może być tego powodem?
Wszystko.
Nie wiem, czy zauważyłeś - nie mamy ŻADNYCH danych od Ciebie. Ani t3d/inc budynku, ani wpisu w scenerii. Raz piszesz o współrzędnych 0 0 0, raz o "punkcie początku tworzenia scenerii". Mamy Ci pomóc, czy powróżyć? Nie wiem jak u innych, ale moja szklana kula strajkuje.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Lutego 2014, 10:14:29 »
Już daję .inc budynku, tylko jest w tym problem, że wcześniej te same budynki można było wstawić bez problemu gdzie się chce.

//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------
node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\HighRiseR
-11.957 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0  -0.000320256 0.846979 end
-11.957 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  -0.000319898 0.153021 end
3.043 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  1.00032 0.153021
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\HighRiseR
3.043 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  1.00032 0.153021 end
3.043 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0  1.00032 0.846979 end
-11.957 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0  -0.000320256 0.846979
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\HighRiseR
-11.957 30.0 7.73974 -1.0 0.0 0.0  0.846979 0.992296 end
-11.957 30.0 -17.2603 -1.0 0.0 0.0  0.153021 0.992296 end
-11.957 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  0.153021 0.00770435
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\HighRiseR
-11.957 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  0.153021 0.00770435 end
-11.957 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0  0.846979 0.00770435 end
-11.957 30.0 7.73974 -1.0 0.0 0.0  0.846979 0.992296
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\HighRiseR
3.043 30.0 -17.2603 1.0 0.0 0.0  0.846979 0.992296 end
3.043 30.0 7.73974 1.0 0.0 0.0  0.153021 0.992296 end
3.043 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0  0.153021 0.00770435
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\HighRiseR
3.043 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0  0.153021 0.00770435 end
3.043 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  0.846979 0.00770435 end
3.043 30.0 -17.2603 1.0 0.0 0.0  0.846979 0.992296
endtri


//-------------------------------------------------
// Object02
//-------------------------------------------------

//-------------------------------------------------
// Object03
//-------------------------------------------------
node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\High
-11.957 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.00969 1.08765 end
3.043 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.00969434 1.08765 end
3.043 0.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.00969434 -0.0876476
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\High
3.043 0.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.00969434 -0.0876476 end
-11.957 0.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.00969 -0.0876476 end
-11.957 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.00969 1.08765
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\High
3.043 30.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.00969 1.08765 end
-11.957 30.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  -0.00969434 1.08765 end
-11.957 0.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  -0.00969434 -0.0876476
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\High
-11.957 0.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  -0.00969434 -0.0876476 end
3.043 0.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.00969 -0.0876476 end
3.043 30.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.00969 1.08765
endtri


//-------------------------------------------------
// Box01
//-------------------------------------------------
node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-12.357 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  1.74875 2.11129 end
3.443 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  -0.74875 2.11129 end
3.443 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  -0.748751 -1.11129
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.443 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  -0.748751 -1.11129 end
-12.357 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  1.74875 -1.11129 end
-12.357 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  1.74875 2.11129
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.043 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.685523 0.234308 end
-11.957 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.68552 0.234308 end
-11.957 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.68552 0.44372
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-11.957 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.68552 0.44372 end
3.043 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.685523 0.44372 end
3.043 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.685523 0.234308
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-11.957 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -1.06133 0.234308 end
-11.957 30.0 7.73974 -1.0 0.0 0.0  2.06133 0.234308 end
-11.957 30.8 7.73974 -1.0 0.0 0.0  2.06133 0.44372
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-11.957 30.8 7.73974 -1.0 0.0 0.0  2.06133 0.44372 end
-11.957 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -1.06133 0.44372 end
-11.957 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -1.06133 0.234308
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-11.957 30.0 7.73974 -1.0 0.0 0.0  -0.685523 0.234308 end
3.043 30.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.68552 0.234308 end
3.043 30.8 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.68552 0.44372
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.043 30.8 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.68552 0.44372 end
-11.957 30.8 7.73974 -1.0 0.0 0.0  -0.685523 0.44372 end
-11.957 30.0 7.73974 -1.0 0.0 0.0  -0.685523 0.234308
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.043 30.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  -1.06133 0.234308 end
3.043 30.0 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  2.06133 0.234308 end
3.043 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  2.06133 0.44372
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.043 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  2.06133 0.44372 end
3.043 30.8 7.73974 0.0 0.0 1.0  -1.06133 0.44372 end
3.043 30.0 7.73974 0.0 0.0 1.0  -1.06133 0.234308
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.043 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.68552 -1.06133 end
-11.957 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.685522 -1.06133 end
-12.357 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  -0.74875 -1.11129
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-12.357 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  -0.74875 -1.11129 end
3.443 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  1.74875 -1.11129 end
3.043 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.68552 -1.06133
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-11.957 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.685522 -1.06133 end
-11.957 30.8 7.73974 -1.0 0.0 0.0  -0.685523 2.06133 end
-12.357 31.16 8.13974 -0.668965 -0.743294 0.0  -0.748751 2.11129
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-12.357 31.16 8.13974 -0.668965 -0.743294 0.0  -0.748751 2.11129 end
-12.357 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  -0.74875 -1.11129 end
-11.957 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  -0.685522 -1.06133
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-11.957 30.8 7.73974 -1.0 0.0 0.0  -0.685523 2.06133 end
3.043 30.8 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.68552 2.06133 end
3.443 31.16 8.13974 0.0 -0.743293 0.668966  1.74875 2.11129
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.443 31.16 8.13974 0.0 -0.743293 0.668966  1.74875 2.11129 end
-12.357 31.16 8.13974 -0.668965 -0.743294 0.0  -0.748751 2.11129 end
-11.957 30.8 7.73974 -1.0 0.0 0.0  -0.685523 2.06133
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.043 30.8 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.68552 2.06133 end
3.043 30.8 -17.2603 0.0 0.0 -1.0  1.68552 -1.06133 end
3.443 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  1.74875 -1.11129
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.443 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  1.74875 -1.11129 end
3.443 31.16 8.13974 0.0 -0.743293 0.668966  1.74875 2.11129 end
3.043 30.8 7.73974 0.0 0.0 1.0  1.68552 2.06133
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.443 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  -0.748751 0.537955 end
-12.357 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  1.74875 0.537955 end
-12.357 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  1.74875 0.765692
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-12.357 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  1.74875 0.765692 end
3.443 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  -0.748751 0.765692 end
3.443 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  -0.748751 0.537955
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-12.357 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  -1.11129 0.537955 end
-12.357 31.16 8.13974 -0.668965 -0.743294 0.0  2.11129 0.537955 end
-12.357 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  2.11129 0.765692
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-12.357 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  2.11129 0.765692 end
-12.357 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  -1.11129 0.765692 end
-12.357 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  -1.11129 0.537955
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
-12.357 31.16 8.13974 -0.668965 -0.743294 0.0  -0.748751 0.537955 end
3.443 31.16 8.13974 0.0 -0.743293 0.668966  1.74875 0.537955 end
3.443 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  1.74875 0.765692
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.443 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  1.74875 0.765692 end
-12.357 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  -0.748751 0.765692 end
-12.357 31.16 8.13974 -0.668965 -0.743294 0.0  -0.748751 0.537955
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.443 31.16 8.13974 0.0 -0.743293 0.668966  -1.11129 0.537955 end
3.443 31.16 -17.6603 0.0 -0.743293 -0.668966  2.11129 0.537955 end
3.443 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  2.11129 0.765692
endtri

node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial asphaltgray1
3.443 32.03 -17.6603 0.0 1.0 0.0  2.11129 0.765692 end
3.443 32.03 8.13974 0.0 1.0 0.0  -1.11129 0.765692 end
3.443 31.16 8.13974 0.0 -0.743293 0.668966  -1.11129 0.537955
endtri



Reg. obowiązki 11.
Proszę poprawić.
Benek
« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2014, 13:18:32 wysłana przez Kozisoft1 »

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Lutego 2014, 10:28:18 »
Model powinien być w t3d. W inc odwołanie do niego. Zobacz jak jest z innymi modelami. A do scenerii jak wstawiasz?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Lutego 2014, 11:20:19 »
Do scenerii wstawiam tylko z inc, gdyż jeśli chcę wstawić t3d, to budynek nie pojawia się po uruchomieniu symulatora.

.t3d
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Box01
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: osmkdp/asphaltgray1.dds
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           4.457 -4.76026 0.0 1.0
NumVerts: 78
4
7.9 12.9 32.03 1.74875 2.11129
-7.9 12.9 32.03 -0.74875 2.11129
-7.9 -12.9 32.03 -0.748751 -1.11129

4
-7.9 -12.9 32.03 -0.748751 -1.11129
7.9 -12.9 32.03 1.74875 -1.11129
7.9 12.9 32.03 1.74875 2.11129

0
-7.5 -12.5 30.0 -0.685523 0.234308
7.5 -12.5 30.0 1.68552 0.234308
7.5 -12.5 30.8 1.68552 0.44372

0
7.5 -12.5 30.8 1.68552 0.44372
-7.5 -12.5 30.8 -0.685523 0.44372
-7.5 -12.5 30.0 -0.685523 0.234308

0
7.5 -12.5 30.0 -1.06133 0.234308
7.5 12.5 30.0 2.06133 0.234308
7.5 12.5 30.8 2.06133 0.44372

0
7.5 12.5 30.8 2.06133 0.44372
7.5 -12.5 30.8 -1.06133 0.44372
7.5 -12.5 30.0 -1.06133 0.234308

0
7.5 12.5 30.0 -0.685523 0.234308
-7.5 12.5 30.0 1.68552 0.234308
-7.5 12.5 30.8 1.68552 0.44372

0
-7.5 12.5 30.8 1.68552 0.44372
7.5 12.5 30.8 -0.685523 0.44372
7.5 12.5 30.0 -0.685523 0.234308

0
-7.5 12.5 30.0 -1.06133 0.234308
-7.5 -12.5 30.0 2.06133 0.234308
-7.5 -12.5 30.8 2.06133 0.44372

0
-7.5 -12.5 30.8 2.06133 0.44372
-7.5 12.5 30.8 -1.06133 0.44372
-7.5 12.5 30.0 -1.06133 0.234308

0
-7.5 -12.5 30.8 1.68552 -1.06133
7.5 -12.5 30.8 -0.685522 -1.06133
7.9 -12.9 31.16 -0.74875 -1.11129

0
7.9 -12.9 31.16 -0.74875 -1.11129
-7.9 -12.9 31.16 1.74875 -1.11129
-7.5 -12.5 30.8 1.68552 -1.06133

0
7.5 -12.5 30.8 -0.685522 -1.06133
7.5 12.5 30.8 -0.685523 2.06133
7.9 12.9 31.16 -0.748751 2.11129

0
7.9 12.9 31.16 -0.748751 2.11129
7.9 -12.9 31.16 -0.74875 -1.11129
7.5 -12.5 30.8 -0.685522 -1.06133

0
7.5 12.5 30.8 -0.685523 2.06133
-7.5 12.5 30.8 1.68552 2.06133
-7.9 12.9 31.16 1.74875 2.11129

0
-7.9 12.9 31.16 1.74875 2.11129
7.9 12.9 31.16 -0.748751 2.11129
7.5 12.5 30.8 -0.685523 2.06133

0
-7.5 12.5 30.8 1.68552 2.06133
-7.5 -12.5 30.8 1.68552 -1.06133
-7.9 -12.9 31.16 1.74875 -1.11129

0
-7.9 -12.9 31.16 1.74875 -1.11129
-7.9 12.9 31.16 1.74875 2.11129
-7.5 12.5 30.8 1.68552 2.06133

0
-7.9 -12.9 31.16 -0.748751 0.537955
7.9 -12.9 31.16 1.74875 0.537955
7.9 -12.9 32.03 1.74875 0.765692

0
7.9 -12.9 32.03 1.74875 0.765692
-7.9 -12.9 32.03 -0.748751 0.765692
-7.9 -12.9 31.16 -0.748751 0.537955

0
7.9 -12.9 31.16 -1.11129 0.537955
7.9 12.9 31.16 2.11129 0.537955
7.9 12.9 32.03 2.11129 0.765692

0
7.9 12.9 32.03 2.11129 0.765692
7.9 -12.9 32.03 -1.11129 0.765692
7.9 -12.9 31.16 -1.11129 0.537955

0
7.9 12.9 31.16 -0.748751 0.537955
-7.9 12.9 31.16 1.74875 0.537955
-7.9 12.9 32.03 1.74875 0.765692

0
-7.9 12.9 32.03 1.74875 0.765692
7.9 12.9 32.03 -0.748751 0.765692
7.9 12.9 31.16 -0.748751 0.537955

0
-7.9 12.9 31.16 -1.11129 0.537955
-7.9 -12.9 31.16 2.11129 0.537955
-7.9 -12.9 32.03 2.11129 0.765692

0
-7.9 -12.9 32.03 2.11129 0.765692
-7.9 12.9 32.03 -1.11129 0.765692
-7.9 12.9 31.16 -1.11129 0.537955


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Object01
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: osmkdp/HighRiseR.dds
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 18
2
7.5 12.5 0.0 -0.000320256 0.846979
7.5 -12.5 0.0 -0.000319898 0.153021
-7.5 -12.5 0.0 1.00032 0.153021

2
-7.5 -12.5 0.0 1.00032 0.153021
-7.5 12.5 0.0 1.00032 0.846979
7.5 12.5 0.0 -0.000320256 0.846979

16
7.5 12.5 30.0 0.846979 0.992296
7.5 -12.5 30.0 0.153021 0.992296
7.5 -12.5 0.0 0.153021 0.00770435

16
7.5 -12.5 0.0 0.153021 0.00770435
7.5 12.5 0.0 0.846979 0.00770435
7.5 12.5 30.0 0.846979 0.992296

64
-7.5 -12.5 30.0 0.846979 0.992296
-7.5 12.5 30.0 0.153021 0.992296
-7.5 12.5 0.0 0.153021 0.00770435

64
-7.5 12.5 0.0 0.153021 0.00770435
-7.5 -12.5 0.0 0.846979 0.00770435
-7.5 -12.5 30.0 0.846979 0.992296


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Object02
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: osmkdp/High.dds
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 0

//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Object03
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: osmkdp/High.dds
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 12
8
7.5 -12.5 30.0 1.00969 1.08765
-7.5 -12.5 30.0 -0.00969434 1.08765
-7.5 -12.5 0.0 -0.00969434 -0.0876476

8
-7.5 -12.5 0.0 -0.00969434 -0.0876476
7.5 -12.5 0.0 1.00969 -0.0876476
7.5 -12.5 30.0 1.00969 1.08765

32
-7.5 12.5 30.0 1.00969 1.08765
7.5 12.5 30.0 -0.00969434 1.08765
7.5 12.5 0.0 -0.00969434 -0.0876476

32
7.5 12.5 0.0 -0.00969434 -0.0876476
-7.5 12.5 0.0 1.00969 -0.0876476
-7.5 12.5 30.0 1.00969 1.08765

« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2014, 13:19:12 wysłana przez Kozisoft1 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Lutego 2014, 11:23:02 »
Jakkolwiek by nie wstawiał, w podanym pliku inc nie ma polecenia origin, które przesuwa lokalny środek układu współrzędnych.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Lutego 2014, 11:33:15 »
To w tej kwestii, co muszę zrobić?

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Lutego 2014, 12:52:28 »
Najprościej zajrzeć do jakiegokolwiek pliku inc od budynku i zrobić analogicznie w swoim.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Lutego 2014, 13:28:18 »
W plikach .inc, znalazłem coś takiego:
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 otoczenie/obiekty_stacyjne/wiata1.t3d none lights 3 endmodel

To dopiszę w pliku .inc, a czy także muszę coś dopisać do .t3d? W folderze models, są tylko pliki E3D, więc nie mam jak podejrzeć.

Edycja:
Dopisałem w swoim pliku .inc, to:
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 osmkdp/wiez.t3d none endmodel
Zaraz wstawię obiekt, zobaczymy...
« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2014, 13:34:48 wysłana przez Kozisoft1 »

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Lutego 2014, 13:39:56 »
Jeszcze trzeba domknąć wpisy. Endorigin i chyba endrotate. Poszukaj tego w INC-u na samym końcu.

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Lutego 2014, 14:08:09 »
Ok. Dziękuję bardzo za pomoc, już wszystko działa jak trzeba. Niżej umieszczam fragment wpisu .inc, początek oraz koniec.

origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0[/color]

//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------
node 1000 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial osmkdp\HighRiseR
-11.957 0.0 7.73974 0.0 -1.5708 0.0  -0.000320256 0.846979 end
-11.957 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  -0.000319898 0.153021 end
3.043 0.0 -17.2603 0.0 -1.5708 0.0  1.00032 0.153021
endtri
rotate 0 0 0
endorigin
Z tego co zauważyłem, nie trzeba wpisywać w pliku .inc, przekierowania do pliku .t3d, wystarczy to co wyżej umieściłem, działa.
Dziękuję za pomoc.
Można zamknąć
« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2014, 14:09:17 wysłana przez Kozisoft1 »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6355
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 389
Odp: Współrzędne własnego modelu stworzonego w 3d max
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Lutego 2014, 14:14:59 »
Nie trzeba, tylko robiąc obiekt trójkątami terenu traci się możliwość np. wykonywania animacji w modelu (np. otwieranie bram, zapalanie świateł). Ponadto każdy egzemplarz zrobiony trójkątami terenu jest całkowicie odrębnym obiektem, podczas gdy model ma tylko jeden wzorzec, a egzemplarze są jego kopiami.
« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2014, 14:17:20 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni