Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Nowa fikcyjna trasa "osmkdp"
Kozisoft1:
Tak fachowo na tym się nie znam ;). Ważne że w miarę wychodzi,a trójkąty i tak są nie widoczne w symulatorze, prawda?
Ps. Ja tu prawie same kwadraty widzę, a nie trójkąty.
szogun:
Przy eksporcie modelu wszystkie te kwadraty są dzielone na trójkąty, ogólnie ilość krawędzi w siatce modelu powinna być ograniczona do wymaganego minimum. Model bloku jest dobrze wykonany, bo ma tylko niezbędne krawędzie, w reszcie występują one na płaskich powierzchniach co nie jest pożądane.
Kozisoft1:
Postaram się to poprawić, ale bym był wdzięczny za wskazówki, które trójkąty są zbędne, oraz jak je usunąć, by nie rozsypał się przez to model.
szogun:
Wszystkie krawędzie nie tworzące załamań są zbędne. Jak to poogarniać to Ci nie napiszę, bo nie mam 3DSa pod ręką, a z pamięci to trochę lipa.
Benek:
--- Cytat: Kozisoft1 w 11 Lutego 2014, 18:27:58 ---Postaram się to poprawić, ale bym był wdzięczny za wskazówki, które trójkąty są zbędne, oraz jak je usunąć, by nie rozsypał się przez to model.
--- Koniec cytatu ---
A czy Ty sam modelowałeś te obiekty?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej