Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Nowa fikcyjna trasa "osmkdp"

<< < (2/4) > >>

Kozisoft1:
Tak fachowo na tym się nie znam ;). Ważne że w miarę wychodzi,a trójkąty i tak są nie widoczne w symulatorze, prawda?

Ps. Ja tu prawie same kwadraty widzę, a nie trójkąty.

szogun:
Przy eksporcie modelu wszystkie te kwadraty są dzielone na trójkąty, ogólnie ilość krawędzi w siatce modelu powinna być ograniczona do wymaganego minimum. Model bloku jest dobrze wykonany, bo ma tylko niezbędne krawędzie, w reszcie występują one na płaskich powierzchniach co nie jest pożądane.

Kozisoft1:
Postaram się to poprawić, ale bym był wdzięczny za wskazówki, które trójkąty są zbędne, oraz jak je usunąć, by nie rozsypał się przez to model.

szogun:
Wszystkie krawędzie nie tworzące załamań są zbędne. Jak to poogarniać to Ci nie napiszę, bo nie mam 3DSa pod ręką, a z pamięci to trochę lipa.

Benek:

--- Cytat: Kozisoft1 w 11 Lutego 2014, 18:27:58 ---Postaram się to poprawić, ale bym był wdzięczny za wskazówki, które trójkąty są zbędne, oraz jak je usunąć, by nie rozsypał się przez to model.

--- Koniec cytatu ---
A czy Ty sam modelowałeś te obiekty?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod