Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Nowa fikcyjna trasa "osmkdp"
R4TCH3T:
Skoro taki z Ciebie grafik, to nie powinieneś mieć trudności z trójkątami i całą resztą, o ile to wszystko Twoja robota. Z trójkątami, jest tak że chyba każdy jest obliczany, co powoduje zmniejszenie wydajności, zresztą to nie moja działka, ale wystarczy poczytać na forum i wszystko jest dokładnie opisane.
Kozisoft1:
No tak, jest wyżej napisane. Modelować tak prosto potrafię, tyle że mi żadne zbędne trójkąty nie przeszkadzały nigdy, więc po co miałem je likwidować. Teraz jak próbowałem usunąć, to model mi się zniekształca.
Ps. No a kto miał je tworzyć, ksiądz Andrzej? Nie jestem grafikiem, tworzę modele i powoli trasę z czystego hobby.
R4TCH3T:
No wiesz, tonę modeli można znaleźć w internecie. Nie krytykuję tego, że tworzysz wręcz przeciwnie. Nie ma co się spinać na początku zawsze jest trudno.
Benek:
Według mnie, to nie mogłeś modelować sam tych obiektów, ponieważ napisałeś:
--- Cytat: Kozisoft1 w 11 Lutego 2014, 18:27:58 ---Postaram się to poprawić, ale bym był wdzięczny za wskazówki, które trójkąty są zbędne, oraz jak je usunąć, by nie rozsypał się przez to model.
--- Koniec cytatu ---
Modelując tak skomplikowany obiekt usuwałbyś trójkąty bardzo często podczas dostawiania kolejnych elementów. Mógłbyś jakoś nam to wyjaśnić?
Kozisoft1:
Heh, takie modele, nie są trudne do stworzenia. W życiu nie chciał bym się szczycić czymś, czego nie zrobiłem. Modelowałem z boxa, używając Edge, Polygon, Ring, Loop, Chamfer, cut itd. Nigdy się nie przejmowałem dużą ilością siatek, gdyż mój sprzęt jeszcze mnie nie zawiódł. Jeśli jest ktoś z Lublina, to chętnie zapraszam, a chętnie udowodnię. swoje małe umiejętności. Potwierdzić to może mój drogi kolega Bart, który swojego czasu tworzył trasę Lublin. Z czystym sumieniem mówię, modele są w 100% moje, a textury ze stron takich jak CGfree textures.
Dodano: 12 Lutego 2014, 23:57:49 Pierwsze screeny z mojej trasy.
Nawigacja
[#] Następna strona