Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Programy na użytek symulatora. [szczawik]
szczawik:
Zaraz się zajmę tym problemem. @Kacu, czy nie masz czasem w pliku .ini któregoś parametru (x) zamiast prawidłowej wartości? Np. przy parametrze 'gfx.shadows.cab.range'.
U @Pawła był błędny parametr (brak zdefiniowanej wartości), @Kacu najpewniej ma błędną wartość (x) (taki szablon jest w wiki). Niemniej przy następnej wersji dorzucę jakąś obsługę takich błędów.
Stele:
--- Kod: ---Błąd sparowania tekstura/model:
node -1 0 ET42-026-B dynamic PKP\ET42_V2 112E-026 112E-B 0 nobody 3 0 enddynamic
--- Koniec kodu ---
Wpis wygląda:
--- Kod: ---112E-026.tga=112E-A,ET42-A,ET42-026-A=112E-B,ET42-B,ET42-026-B//v2,ET42-026,PKPC,Śląski_Zakład_Spółki_w_Tarnowskich_Górach,04.04.2006,Zakład_Taboru_w_Łodzi,szogun,Hadomik
--- Koniec kodu ---
Co oznacza, że skórka pasuje na dwa modele i nie powinno być logowane jako błąd, bo połączenie 112E-026 112E-B jest legalne.
Więcej takich przypadków było. Prawie wszystkie logowane z wyłączeniem ezt.
szczawik:
Pech chciał, że 3 testowane przeze mnie pierwsze przypadki to były 3 kolejne człony EZT, stąd uznałem że działa prawidłowo. Wrzucę niebawem wersję z paroma poprawkami.
Nowa wersja, zmiany:
* Obsługa startu z chłodziwem o temperaturze otoczenia.
* Poprawki w obsłudze tekstury przeznaczonej dla kilku modeli.
* Wyświetlanie użytego modelu. Przy błędnie przypisanym modelu wyświetla się wykrzyknik.
* Parametry czułość myszy oraz zasięg cieni w kabinie- zwiększona ilość opcji wyboru.
* Możliwość wyłączenia cieni w kabinie (tą samą rozwijaną listą, opcja 'wyłączone'.)
* Wczytywanie ustawień- błędny parametr powinien zostać zasygnalizowany przez program.
* Tłumaczenia nowych elementów i inne pomniejsze poprawki.Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/ifn_starter.7z
Cookie:
Brakuje mi opcji "usuń wszystkie pojazdy z tego składu", dodawanie pojazdów jest trochę męczące, bo podgląd tekstury wyświetla nam się dopiero po tym jak "oznaczymy" dany pojazd poprzez kliknięcie myszką na mini (właściwie nie jest to podgląd tekstury, tylko już podmiana pojazdu). No i jak oznaczymy już jakiś pojazd to nie da się go odznaczyć, albo ja nie wiem jak to zrobić. Brakuje także opcji żeby nie wyświetlało nam pojazdów prowadzonych przez AI (domyślnie włączona). Poza tym to starter porządnie wykonany, nie mam póki co więcej zastrzeżeń :) Powodzenia w tworzeniu!
Tomnord15:
Ja usuwam bardzo szybko. W opcji usuń pojazdy po usunięciu jednego od razu podświetla się następny, co do opcji związanej z pokazywaniem pojazdów ja mam domyślnie zaznaczone i nie pokazuje mi pojazdów AI w magazynie. Fakt ze przydałby się podgląd tekstury przed dodaniem pojazdu. Ale co do pierwszych punktów to kwestia przyzwyczajenia. Ogólnie uważam ze to super starter. Właśnie takiego brakowało w symulatorze.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej