Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (141/147) > >>

DieselPower:
To teraz sobie wyobraźcie, że pojawia się ED160, ED161 i ED250 i cała lista jest zasyfiona pojedynczymi członami. Jakbyście chcieli przerobić 27WE i 27WEb na wariant po staremu, to na liście dojdzie kolejne 10 pozycji.

Skoro i tak cała jednostka jest wstawiana z automatu, to jestem za tym aby była opcja pozostawienia tylko pierwszego członu na liście i ukrycia pozostałych, co uporządkowałoby całą listę.

matek123:

--- Cytat: szczawik w 23 Lipca 2024, 14:15:35 ---Nowa wersja testowa, zmiany:

* ukrycie kolejnych członów pojazdów na listach,
--- Koniec cytatu ---
U mnie działa. Jak jest poprawnie skonstruowany plik textures.txt, to na liście pokazują się tylko człony a/ra. To samo jest w działce z listą tekstur, elegancko po jednym członie na dany numer EZT.

koszowy:
Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale chcę zaproponować rozszerzenie ficzera do losowania tekstur w zestawieniu, dzięki któremu osoba zestawiająca pociąg będzie mogła sobie ustawić granicę dat rewizji taboru który ma zostać podmieniony. Oczywiście zakładam, że w zestawieniu znajdują się tekstury z datą naprawy od lat 80 wzwyż. Może być to pomocne przy generowaniu pociągów z prlu lub pociągów intercity z czasów obecnych. Ewentualnie żeby uniknąć powtarzalności tekstur ficzerek może zassać inny typ wagonu znajdujący się w tej samej kategorii co ten będący już w składzie.

szczawik:
Taka funkcjonalność jest w programie. Chyba, że źle zrozumiałem Twój zamysł.

jakubg1:

--- Cytat: matek123 w 02 Lutego 2025, 09:54:32 ---
--- Cytat: szczawik w 23 Lipca 2024, 14:15:35 ---Nowa wersja testowa, zmiany:

* ukrycie kolejnych członów pojazdów na listach,
--- Koniec cytatu ---
U mnie działa. Jak jest poprawnie skonstruowany plik textures.txt, to na liście pokazują się tylko człony a/ra. To samo jest w działce z listą tekstur, elegancko po jednym członie na dany numer EZT.

--- Koniec cytatu ---
Jak ta wersja będzie oficjalnie dostępna, fajnie by było gdyby ktoś przerobił pliki textures.txt aby na liście nie było widać sufiksów członów _a, -ra, itp.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod