Autor Wątek:  Sygnał zastępczy i S6  (Przeczytany 2627 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline busid123

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Sygnał zastępczy i S6
« dnia: 28 Grudnia 2013, 17:58:36 »
Witam! Jeżeli wątek ten jest w złym dziale to prosiłbym o przeniesienie go do odpowiedniego. Mam problem z interpretacją sygnału zastępczego i sygnału s6.
Zacznijmy może od sygnału s6, mówi on nam o jeździe z prędkością 100km/h a następny semafor jeżeli jest nim uzależniony wskazuje sygnał s2. Zauważyłem, że działa on na podobnej lub wręcz takiej samej zasadzie jak sygnał s10. Jednak przy sygnale s10 zwolnienie obowiązuje nas tylko w granicy rozjazdów. Więc jak to jest przy sygnale s6? Zwolnienie to również obowiązuje mnie na jakimś wyznaczonym obszarze? Czy obowiązuje mnie do minięcia następnego semafora wskazującego jazdę z największa dozwoloną prędkością?
Następnym moim utrapieniem jest sygnał zastępczy. Nie chodzi mi tutaj o sytuacje w jakich powinno się go używać, tylko o prędkość. Nie raz słyszałem, że jest to zawsze 40km/h do minięcia czołem semafora który wskazuje jazdę z największą dozwoloną prędkością. Ale jednak w ie-1 jest napisane, że na szlaku z SBL (czyli na takim typowym szlaku) jest to 20km/h. Dlatego prosiłbym o dokładniejsze wytłumaczenie mi z jaką prędkością mam jechać po dostaniu SZ. Z góry dziękuję
https://www.youtube.com/user/busid123 - moje spojrzenie na kolej :)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6165
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Sygnał zastępczy i S6
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Grudnia 2013, 18:08:15 »
Na szlaku z SBL – 20 km/h, na szlaku bez SBL – 40 km/h. Informacja o tym jest zawarta w rozkładzie jazdy.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline busid123

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Sygnał zastępczy i S6
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Grudnia 2013, 18:10:31 »
A na szlaku z SBL obowiązuje mnie to ograniczenie do minięcia czołem składu semafora tak? A jak jest z tym s6?
https://www.youtube.com/user/busid123 - moje spojrzenie na kolej :)

Offline Tb1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Sygnał zastępczy i S6
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Grudnia 2013, 18:12:18 »
Cytuj
Zacznijmy może od sygnału s6, mówi on nam o jeździe z prędkością 100km/h a następny semafor jeżeli jest nim uzależniony wskazuje sygnał s2. Zauważyłem, że działa on na podobnej lub wręcz takiej samej zasadzie jak sygnał s10. Jednak przy sygnale s10 zwolnienie obowiązuje nas tylko w granicy rozjazdów. Więc jak to jest przy sygnale s6? Zwolnienie to również obowiązuje mnie na jakimś wyznaczonym obszarze? Czy obowiązuje mnie do minięcia następnego semafora wskazującego jazdę z największa dozwoloną prędkością?
Zupełnie tak samo jak S10.

Offline busid123

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Sygnał zastępczy i S6
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Grudnia 2013, 18:13:44 »
Bardzo dziękuje za rozwianie moich wątpliwości Panowie :). Do zamknięcia.

Zamykam.
Benek
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 18:16:19 wysłana przez Benek »
https://www.youtube.com/user/busid123 - moje spojrzenie na kolej :)