Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Projekt Całkowo-Cargo

<< < (3/10) > >>

Sawi:
Ty miałeś owszem wyciąć wszystkie include drzew, ale do osobnego pliku. Mam nadzieję, że to właśnie masz na myśli.

Damianek2000:
@Sawi- spokojnie, aż taki ułom ze mnie nie jest :)
No dobra zabrałem się troszkę za misje. Jak na razie mamy wstawione wpisy do loka, Zmodyfikowany opis. Następne w kolejce są eventy.



Reg. zakazy 10, obowiązki 2, 16.
Proszę poprawić. Popełniasz zbyt wiele błędów w postach. Nie da się tego przeczytać.
Benek
  Dodano: 27 Grudnia 2013, 23:00:17
--- Cytat: maciekkolej w 27 Grudnia 2013, 19:54:43 ---A jeżeli byłyby te manewry to dodasz do tego głos manewrowego? Chodzi mi o takie gadanie np: trzy wagony do składu.

--- Koniec cytatu ---

Też myślałem nad takim rozwiązaniem. Tylko pytanie z kąd wziąć materiały dźwiękowe. Jeżeli masz takowe to proszę o kontakt. :)

No niestety ale.. Problemy się mnie trzymają. Dodałem właśnie pierwsze eventy głosowe. A oto Event:

--- Kod: ---node -1 0 wystarczy sound 21442.75 0 18216.188 wystarczy.wav endsound event wystarczy sound 1 wystarczy 1 endevent
--- Koniec kodu ---
Niestety symulator wywala błąd. 'Symulator MaSzyna przestał prawidłowo działać' Załączam plik log.txt. Być może ktoś będzie wiedział w czym rzecz.

PS: Korzystałem z Generatora Eventów 1.2.13.38

Sawi:
A niby jak to ma zadziałać? To jest tylko składnia dla eventu dźwiękowego. Poza tym tak ma to wyglądać:

--- Kod: ---node -1 0 wystarczy sound 21442.75 0 18216.188 wystarczy.wav endsound
event wystarczy sound 1 wystarczy 1 endevent
--- Koniec kodu ---
Teraz musisz go wywołać.

szogun:
No, tylko nie wywala się na eventach tylko przy wczytywaniu (lub po wczytaniu) rumuna...

Sawi:
Zaraz zajrzę do loga. Faktycznie masz racje. @Damianek2000 co dokładnie zrobiłeś? Opisz krok po kroku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod