Autor Wątek:  Struktura MMD daodawanie modeli 3D.  (Przeczytany 3674 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« dnia: 26 Grudnia 2013, 11:52:56 »
Czy w pliku mmd w akapicie models można dodać dodatkowe wpisy modeli? Albo jest jakaś komenda (typu lowpolyinterior) za pomocą, której można dodać obiekt 3D? Dokładnie interesuje mnie taka hierarchia model lokomotywy-->kabina A--> kabina B (lub całość odpowiedzialna za obie kabiny) -->korytarz. Teoretycznie jak to pokazałem w innym temacie można użyć lowpolyinterior, ale to jest obejście naokoło i można dodać tak tylko jeden plik 3D.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Grudnia 2013, 11:55:50 »
Nie ma.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Grudnia 2013, 12:45:17 »
Pytanie z innej beczki. Udało mi się scalić kabinę A i B, że obie widać na modelu w symulatorze. Teraz mam taki problem, że w widoku z zewnątrz jest aktywna tylko jedna kabina. W środku natomiast działają obydwie, bo kabina B jest wczytywana z mmd lokomotywy. Czy jest jakiś sposób, aby działały obie kabiny, które są jako jeden plik, i usunięć z mmd lokomotywy definicji cab2? Bo sam kabina wczytuję się, ale brak jej animacji.
EDIT: Powiem prościej czy jest możliwość, aby wszystko tj. kabina A, B i korytarz(głównie chodzi o kabiny) były w jednym pliku t3d i działało.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2013, 12:46:56 wysłana przez R4TCH3T »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6355
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 388
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Grudnia 2013, 12:50:20 »
Animowana jest tylko jedna kabina.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Grudnia 2013, 22:25:53 »
Jeszcze jedno pytanie, na które nie potrafię sobie odpowiedzieć. Mianowicie, dlaczego model kabiny jest normalnie nie widoczny? Skoro jest załadowany, ma swoją określoną pozycje, i widać go od środka, to jak to jest, że nie widać go normalnie? Podmieniając w MMD w linijce models na plik kabiny normalnie ją widać.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Grudnia 2013, 22:29:55 »
W ramach optymalizacji – skoro nie było szyb, to nie musiał być widoczny, więc można go było nie wyświetlać w trybie freefly. Dzięki temu zostały ukryte pewne niedociągnięcia modelarzy (ściany kabiny wystające ponad dachem).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Grudnia 2013, 22:40:32 »
A jest możliwość włączenia ich widzialności?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6355
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 388
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Grudnia 2013, 22:41:48 »
Teoretycznie tak (z poziomu kodu), ale na ogół będą wystawać poza bryłę pojazdu, co wygląda poniekąd obskurnie.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Struktura MMD daodawanie modeli 3D.
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Grudnia 2013, 22:43:27 »
Pamiętaj też, że cały czas mówimy o jednej, aktualnie zajmowanej kabinie w jednym, aktualnie prowadzonym pojeździe.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.