Autor Wątek:  Odp: Błąd l053 Cargo part 1  (Przeczytany 1468 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błąd l053 Cargo part 1
« dnia: 29 Września 2013, 19:55:16 »
Podepnę się pod temat, co by nowego nie zakładać. Czy ktoś sprawdzał poprawne działanie misji przed wydaniem 08 13? Właśnie odbyłem kolejną (nieudaną) próbę pokonania scenariusza. Każdorazowo dzieje się identycznie to samo. Mianowicie, wykonuję manewry początkowe, podjeżdżam jamnikiem do stonki, łącze oba loki (2x insert), wygaszam lokomotywę, następnie włączam radio (shift+1), pada komenda głosowa, zapala się semafor i nic. SM42 nawet nie uruchomiła silnika. Co ciekawe, gdy podjadę do stonki i nie spinając lokomotyw wcisnę shift1 - stonka uruchamia silnik i po chwili odjeżdża. Problem występuje tylko wtedy gdy podepnę jamnika do stonki.
Proszę nie odsyłać mnie do czytania readme, znam jego treść na pamięć ... Ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?

Tak, to problem wynikający z braku dokładnego czytania... ze zrozumieniem. Poza tym readme jest aktualizowane z każdym wydaniem, więc nie ma sensu uczyć się go na pamięć. Bocznica.
adsim
« Ostatnia zmiana: 29 Września 2013, 22:29:51 wysłana przez adsim »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6312
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 340
Odp: Odp: Błąd l053 Cargo part 1
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Września 2013, 19:59:04 »
Proszę nie odsyłać mnie do czytania readme, znam jego treść na pamięć ... Ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
Owszem, jest opisany w readme.html:
Cytuj
UWAGA: Jeśli lokomotywa użytkownika ma być dołączona do składu prowadzonego przez AI (np. użytkownik prowadzi lokomotywę popychającą lub AI przeciąga pojazd/pociąg użytkownika), konieczne jest przestawienie zaworu maszynisty w pozycję odcięcia (Ctrl+Num 5)!
Jeśli to użytkownik prowadzi pociąg, zawór musi zostać w pozycji hamowania, zaś nastawnik kierunku w pozycji jazdy (naprzód bądź w tył). Zdezaktywuje to AI. Po wykonaniu tych czynności można przystąpić do łączenia sprzęgów Insert. W momencie połączenia sprzęgu śrubowego (po pierwszym naciśnięciu Insert) AI będące w składzie zostanie uśpione (zawór maszynisty w pozycji hamowania) bądź pozostanie aktywne (zawór maszynisty w pozycji odcięcia). Jeśli przypadkowo zostanie wybrany nieodpowiedni tryb, należy rozłączyć pojazdy, przestawić zawór maszynisty we właściwą pozycję i połączyć je ponownie.

MSPANC
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni