Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Trasy przemysłowe pod szyldem PMP PW
Elmer:
Hej!
@Żabek: FPS może wzrosnąć, jeśli ograniczysz odległość renderingu. Skorzystaj z wskazówki @jarasa, która jest na tej stronie: http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2231 .
Warto też, abyś usunął niewidoczne polygony. Dzięki temu również zwiększy się płynność jazdy .
Pozdrawiam!
CTL:
--- Cytat: "Żabek" ---Staram się, żeby na stacjach fps nie spadał poniżej 20, choć jest to trudne...
A kiedy wyjdzie?? Muszę jeszcze poukładać trochę torów, potem pociągnąć druty i wymyślić ruch pociągów (nie jest to bez znaczenia, ponieważ jest dużo odcinków jednotorowych, a nie chcemy się chyba zderzyć :)
Wersja 0.0.1 może ukaże się za dwa tygodnie. MOŻE
--- Koniec cytatu ---
Traska wygląda świetnie nie mówiąc już o tym że bez problemu można stwierdzić jakie to miejsca gdyż są podobne:-)Postaram sie podesłać jeszcze jakieś mosty bo znalazłem jakieś ostatnio, może się przydadzą.
Żabek:
--- Cytat: "CTL" ---Postaram sie podesłać jeszcze jakieś mosty bo znalazłem jakieś ostatnio, może się przydadzą.
--- Koniec cytatu ---
Mosty przydadzą się zawsze :D Jak wiadomo, nie brakuje ich w rzeczywistości... A najbardzie przydałyby się mosty samorozładowcze (choć brak wagonów, ale mosty mogą być :P )
Żabek:
Niech ktoś cos napisze pokrzepiającego, bo męczę sie z teksturowaniem scenerii i idzie mi to bardzo topornie :( Skrypty do 3ds max stroją fochy i raz robią co mają zrobic, a raz nie...
slimson:
To ja napisze:)
Nigdy nie bylem w tamtych okolicach, ale w/g CTLa wszystko jest robione co do malutkiego szczegolu. Ze screenow wyglada to super bajecznie. A wiadomosc ze robiles/robisz to w notatniku zwalila mnie z krzesla.
Calkowo jest robione od poczatku w 3ds i na szczescie (odpukac) nie bylo wiekszych problemow ze skryptami (pamietam ze mi tez pewnego razu zaczely sklady znikac, ale problem szybko sie rozwiazal).
W razie watpliwosci wal na Priv.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej