@willove:
Kilka moich sugestii:
1. W kółeczkach na dachu, oraz boku są przebłyski. Weź i usuń je. W Photoshopie znam kilka technik (dwie z nich dość czasochłonne). Jakbyś nie mógł sobie poradzić to zadaj pytanie w temacie, do którego link wkleiłem poniżej. Ja lub ktoś inny, kto akurat będzie miał chwilę pomoże Ci podsuwając pomysły.
2. Dopasuj tonalnie część tekstury, którą oznaczyłem cyfrą 2. Dwie pozostałe części boku wydają się być na jednym poziomie (cyfra 1).
Ja dopasowanie robię na poziomie "sklejania" części tekstur w nowym dokumencie (później przenoszę to na teksturę taboru).
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21899.msg306351.html#msg306351 <- Tutaj @Hanys mi pomógł opisując, jak tworzy teksturę (np. boku) ze sklejania kawałków zdjęć. U mnie każdy fragment zdjęcia na etapie pasowania z sąsiednim fragmentem jest także dopasowywany tonalnie. Mam kilka takich kawałków, które za pomocą proporcji dopasowałem. Jest wszystko ładnie tylko, tak jak u Ciebie, jeden fragment jest ciemniejszy (lub jaśniejszy) od pozostałych. Wówczas klikam na jego warstwę (layer) i robię dopasowanie tonalne by był identyczny, jak pozostałe. Efekt w linku:
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=21993.0;attach=58150;image <- Ten bok składał się z trzech części. Dopasowanie tonalne na dużym powiększeniu (około 200%) dało dobry, jak dla mnie efekt. Tak samo można uczynić z dopasowaniem dwóch boków tej samej lokomotywy. Ten etap już po wklejeniu boków na teksturę.tga. Na końcu np. czoło. Byka 767 mam niemal ukończonego, więc po wyjściu nowej PC dopasuję teksturkę do mapowania odświeżonego modelu i wówczas w swoim temacie zaprezentuję efekt tej techniki dopasowania tonalnego.
Jeśli administracja, oraz moderatorzy uznają, że moja technika może być przydatna, wówczas proszę skopiować razem z postem, w którym jest zdjęcie boku owego wagonu 120A, do tematu pomocy przy tworzeniu tekstur.