Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Warsztat Patryka

<< < (2/5) > >>

ST44-003:

--- Cytat: Patrykos w 14 Kwietnia 2013, 15:49:37 ---Wnętrze jest oddzielnym submodelem więc można manipulować jego oświetleniem.

--- Koniec cytatu ---
Coś na zasadzie tak jak jest w "111A_noc"?

matek123:

--- Cytat: ST44-003 w 14 Kwietnia 2013, 15:53:39 ---Coś na zasadzie tak jak jest w "111A_noc"?

--- Koniec cytatu ---
W obecnych wagonach wersje nocne to są świecące wielokąty w miejscach okien. Więc jak ma być oddzielne wnętrze, to nie będzie można tak zrobić.

ST44-003:
@matek123, to akurat wiem. Chodzi mi o to, czy na podobnej zasadzie będzie działało oświetlenie wnętrza w bautzenie czyli x przedziałów oświetlonych, y przedziałów ciemnych i nazwane jako np. "111A_01" i dostosowane do konkretnej tekstury.
Skoro jest to osobny submodel, to poszczególne jego elementy można ustawić jako "shelfillum: true" (lub jakoś podobnie się to pisało), żeby "oświetlić" cały jeden przedział. No tylko bez sensu to by było na dziennych sceneriach.
Hmm... jak to rozwiązać?

Patrykos:
Niestety nie wiem czy można tak zrobić. Nie jest na bieżąco z symulatorem. Bazuję na PC2011 i tamtejszym exe. Jeżeli którykolwiek magik (exekowiec) byłby chętny poeksperymentować z ów oświetleniem, jestem jak najbardziej za i chętnie w tym pomogę.

youBy:
Zawsze można pociąć model wnętrza na przedziały i korytarz i dla każdego z nich ustawić oddzielny próg załączenia oświetlenia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod