Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Warsztat Patryka
Sawi:
--- Cytat: klimczok_mk w 14 Kwietnia 2013, 16:23:19 ---To co masz na myśli odnośnie lamp to inna bajka. W lampach to się w pliku scenerii zmienia parametr żeby się automatycznie zapalały.
include baltyk/lampy_nocne.inc 3 end
--- Koniec cytatu ---
Sam parametr sprawy nie załatwia. Zajrzyj sobie do pliku t3d. Selfillum ustawia emitowanie światła przez dany element. Jak ustawisz true, to ten dany element będzie źródłem światła. A jak false to nie będzie świecił. Przykładem jest np wiata od szoguniastego:
--- Kod: ---//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: wiata
Type: Mesh
Name: light_on00
Anim: false
Ambient: 255.0 205.0 147.0
Diffuse: 255.0 205.0 147.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: true
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: light_on00
Type: Mesh
Name: poswiata
Anim: false
Ambient: 255.0 205.0 147.0
Diffuse: 255.0 205.0 147.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: true
--- Koniec kodu ---
--- Kod: ---//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: wiata
Type: Mesh
Name: light_off00
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
--- Koniec kodu ---
Irek_Wd:
Jak to jest z tą maszynownią w ST43? Że "Zrobię w następnym wcieleniu" czy już coś się kroi tylko modelarz nie ma czasu?
hanys:
--- Cytat: Irek_Wd w 14 Kwietnia 2013, 17:22:17 ---Jak to jest z tą maszynownią w ST43? Że "Zrobię w następnym wcieleniu" czy już coś się kroi tylko modelarz nie ma czasu?
--- Koniec cytatu ---
Od razu Warszawy nie zbudowano. Wiec dajmy czas Patrykowi.
--- Cytat: klimczok_mk w 14 Kwietnia 2013, 16:30:55 ---Patryk a ET41 będą też z pantografami z wkładką węglową?
--- Koniec cytatu ---
Skoro Patryk podjął się reaktywacji modyfikacji ET41, to i też zapewne weźmie pod uwagę wersję z połówkowymi pantografami oraz z wkładkami węglowymi pod stare wersje pantografów, co jest obecnie normą w symulatorze odnośnie wkładek węglowych przy modyfikowanych obecnie pojazdach.
Tolein:
Powiem krótko: szacun za szyby, tzn. widoczne z zewnątrz wnętrza. W sensie niby to nic ogromnego, ale dzięki takim krokom stawać się to będzie (mam taką nadzieję) standardem.
Co do oświetlenia, zastanawiam się na ile istotne jest pytanie "czy da się to zrobić w obecnym exe"? Z mego doświadczenia twierdzę, że @Ra nie jest przeciwny rozwijaniu symulatora, przeszkodą nie jest zwykle brak chęci z jego strony, co raczej brak opracowanych materiałów na bazie których można by ewentualne przeróbki budować, testować i wprowadzać. Bo co z tego, że będzie możliwość oświetlania czegoś, jeśli nikt nie będzie z tej możliwości korzystał, ba nikt nawet się o niej nie dowie (poza tymi, którzy czytają regularnie changelog kolejnych wersji programu). Także wydaje mi się, że najpierw się należy martwić o to, żeby było co oświetlać, a dopiero potem samym oświetlaniem.
Ed: Co do patyków, nie ma ktoś może jakichś zwymiarowanych ich rysunków, dokładniejszych informacji o budowie, etc.?
TGVkamil:
Ładnie ładnie, ale bautzen nie ma za dużych tych okien?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej