Autor Wątek:  3DS kilka niejasności.  (Przeczytany 33378 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online MaciejM

  • Wiadomości: 4114
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1312
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Lutego 2013, 22:02:22 »
Zatem powinieneś wpisać we wpisie toru:
event2 sem10_sem_info
Ustawienie semafora nie ma żadnego znaczenia, najlepiej ustawić semafor przy końcu toru, którego dotyczy.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Lutego 2013, 22:10:01 »
Zmieniłem nazwy semafora wszędzie na takie same : semek1. W 3dsMax również tak się nazywa.
Na początku sygnał S1. AI Zatrzymuje się. Następnie po kilku sekundach o konkretnym czasie dostaje S5, działa auto-wyzwalacz. Jeszcze raz dołączam log.txt.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #32 dnia: 17 Lutego 2013, 22:14:07 »
Eventlaucher się nie wywołał z tego co widzę. Sorki Mój błąd jest eventlaucher:
EventLauncher at 10:31Ale i tak pokaż Nam całość.
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2013, 22:21:23 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #33 dnia: 17 Lutego 2013, 22:21:44 »
Najlepiej wstaw tu te pliki scn. Tak będzie najszybciej.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #34 dnia: 17 Lutego 2013, 22:22:51 »
Wywołuje się, zmienia sygnał na S5 o podanej godzinie. To działa prawidłowo.
Dołączam jeszcze raz loga, oraz wpisy. Cały czas kombinuję ale bez efektów.

SCN:

include test/test.scm end

node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound -10.0161 0.2 85.0 ty_mnie_slyszysz.wav endsound
event ty_mnie sound 2 ty_mnie_slyszysz 1 endevent
event event01 multiple 0 none ty_mnie endevent


node -1 0 dajzielone eventlauncher 0 0 0 -1 none 1031 semek1 none  end
event semek1 lights 0.0 semek1 1 0 0 0 0 endevent

SCM:

node -1 0 Toras001 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-10.0161 0.2 63.1484  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-10.0161 0.2 163.148  0.0  //point 2
0
event2 semek1_sem_info
velocity 35
endtrack

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #35 dnia: 17 Lutego 2013, 22:31:56 »
Nie jest dobrze. Powinno być tak:
node -1 0 dajzielone eventlauncher 0.0 0.0 0.0 -1 none 1031 semek1 none end
event semek1 multiple none semek1_s5 endevent
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2013, 22:34:36 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #36 dnia: 17 Lutego 2013, 22:36:42 »
Samo zapalenie światła eventem nic nie da. W incu semka są zaszyte eventy, które oprócz zapalenia światła, pozwalają ruszyć AI. Przykład Sawiego powinien pomóc.
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2013, 22:37:43 wysłana przez adsim »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #37 dnia: 17 Lutego 2013, 22:41:03 »
Nie jest dobrze. Powinno być tak:
node -1 0 dajzielone eventlauncher 0.0 0.0 0.0 -1 none 1031 semek1 none end
event semek1 multiple none semek1_s5 endevent

No teraz się w ogóle nie zmienia światło na S5, loguje że odpala eventa bez błędu, natomiast nie zmienia na zielone żółte i AI stoi.
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2013, 22:46:22 wysłana przez Robert83 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #38 dnia: 17 Lutego 2013, 22:42:32 »
Sygnał s5 nie jest zielony, lecz żółty. Zapoznaj się dokładnie z tym http://pl.wikipedia.org/wiki/Semafor_%28kolejnictwo%29
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #39 dnia: 17 Lutego 2013, 22:45:09 »
Tak, wiem, przepraszam moja pomyłka, żółte do 40/km/h chciałem napisać. Przepisy w miarę znam ;)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #40 dnia: 17 Lutego 2013, 22:49:06 »
W porządku. Jaki dokładnie semafor tam wstawiłeś? Do inca zaglądałeś?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #41 dnia: 17 Lutego 2013, 22:50:16 »
Usuń ten swój event semek1.
We wpisie Sawiego dodaj opóźnienie wyzwolenia eventu po multiple, np. 1.
event semek1 multiple 1 none semek1_s5 endevent
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #42 dnia: 17 Lutego 2013, 23:01:16 »
Sawi : Jest to semafor "ss4zcpbi.inc" dodany w 3DS Max (semafor półsamoczynny, czterokomorowy na słupie prostym.). Eventy dodane ręcznie.

adsim : Opóźnienie również nie pomaga.

* Cały czas sygnał S1 i AI stoi :(, event wywołany poprawnie.
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2013, 23:04:22 wysłana przez Robert83 »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #43 dnia: 17 Lutego 2013, 23:12:25 »
Czyli nie jest poprawnie, skoro nie zmienia się sygnał. Pokaż jak teraz wygląda zawartość twoich plików scn.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #44 dnia: 17 Lutego 2013, 23:17:41 »
Czyli nie jest poprawnie, skoro nie zmienia się sygnał. Pokaż jak teraz wygląda zawartość twoich plików scn.

Zmieniłem semafor na inny ale dalej to samo. Musi być jakaś głupota ;) drobny błąd. Podaję zawartość plików po modyfikacjach:

SCN:

include test/test.scm end

node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound -10.0161 0.2 85.0 ty_mnie_slyszysz.wav endsound
event ty_mnie sound 2 ty_mnie_slyszysz 1 endevent
event event01 multiple 0 none ty_mnie endevent

node -1 0 dajzolte eventlauncher 0.0 0.0 0.0 -1 none 1031 semek1 none end
event semek1 multiple 3 none semek1_s5 endevent

SCM :

node -1 0 Toras001 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-10.0161 0.2 63.1484  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-10.0161 0.2 163.148  0.0  //point 2
0
event2 semek1_sem_info
velocity 35
endtrack

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Lutego 2013, 23:19:54 »
Robercie nie ma co sztukować, całość wystaw. Wtedy dojdziemy do tego co to może być.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Lutego 2013, 23:30:39 »
Dobrze, mam nadzieję że wspólnymi siłami uda nam się coś zdziałać. Generalnie super się tworzy trasy, jak się już pojmie parę rzeczy to naprawdę można zrobić konkretne trasy ;)

SCN:

//$n test
//$d test
//$i test
//$g test
//$f pl test


//sky cgskj_dusk013.t3d endsky
//atmo 0 0 0 1000 2000 0 0 0 endatmo
//light 1470 40 110 0.118 0.118 0.118 0.38 0.318 0.247 0.404 //0.522 0.588 endlight

include test/test.scm end

node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound -10.0161 0.2 85.0 ty_mnie_slyszysz.wav endsound
event ty_mnie sound 2 ty_mnie_slyszysz 1 endevent
event event01 multiple 0 none ty_mnie endevent

node -1 0 dajzolte eventlauncher 0.0 0.0 0.0 -1 none 1031 semek1 none end
event semek1 multiple 3 none semek1_s5 endevent


event keyCtrl01 multiple 0 none semek1 endevent


FirstInit
trainset none Testowy 20 0
node -1 0 ST44-313 dynamic PKP\ST44_V1 ST44-313 ST44  0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset


trainset rozklad 213 80 25
//$o -
node -1 0 SU45-017 dynamic pkp\su45_v1 301d-017 301d  0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic pkp\1xxa_v1 azdnu_120 111a 0.0 nobody 3 19 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_120 111a 0.0 nobody 3 19 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic pkp\1xxa_v1 adnu_120 1xxa 0.0 nobody 3 22 passengers enddynamic
endtrainset


trainset none 7 0 0
node -1 0 SIEC-080645 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a4166 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a1240 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN  0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a23560 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a6500 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN  0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a27377 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN  0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a46700 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a10235 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08064-5 BDHPUMN 0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

SCM tutaj : http://www.speedyshare.com/K7dtw/test.scm
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2013, 23:33:31 wysłana przez Robert83 »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Lutego 2013, 23:46:30 »
W eventlauncherze nie masz podanych współrzędnych a one też są potrzebne przy uruchomieniu, i dlaczego masz 3 wartości liczbowe trainset rozklad 213 80 25?
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Online MaciejM

  • Wiadomości: 4114
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1312
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #48 dnia: 17 Lutego 2013, 23:47:51 »
Cytuj
trainset rozklad 213 80 25
Tor o nazwie 213, przesunięcie 80 metrów i prędkość początkowa 25km/h. Wszystko ok.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #49 dnia: 17 Lutego 2013, 23:50:01 »
Nie sądziłem że można nazwać tor przez liczby, stąd mi to nie pasowało. Spróbuj dać współrzędne gdzie stoi AI. Eventy masz dobre i jeszcze raz zobacz, czy jest poprawna nazwa semafora i ma możliwość wyświetlania sygnału S5.
EDIT: Nie wyświetlisz na tym semaforze sygnału S5. Na tym semaforze można wywołać tylko następujące zdarzenia:
Zdarzenia: S1, S2, S10, Ms2, Sz1.
« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2013, 00:01:42 wysłana przez Woku »
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #50 dnia: 18 Lutego 2013, 00:01:05 »
Z tego co widzę, to ten semafor nie chce podawać ani s5, ani s2, czyli coś jest nie tak.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #51 dnia: 18 Lutego 2013, 00:03:37 »
Niech da sygnał S2, dopisze współrzędne i sprawdzi czy działa, bo powinno..
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #52 dnia: 18 Lutego 2013, 00:05:19 »
Niech da sygnał S2, dopisze współrzędne i sprawdzi czy działa, bo powinno..

Dobra Panowie, działa z S2. Już zrozumiałem co i jak. Tylko muszę popatrzeć na ten sygnał S5. Bo innym wpisem dawał żółte a tak nie ;) Dzięki za poświęcony mi cenny czas ;)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #53 dnia: 18 Lutego 2013, 00:05:56 »
To nie to. Zamieniłem semka na  pieciokomorowego i działa jak ta lala :).
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #54 dnia: 18 Lutego 2013, 00:06:27 »
Niech da sygnał S2, dopisze współrzędne i sprawdzi czy działa, bo powinno..

No i musiałem zmienić semafor na ss3zcbi.inc

Dokładnie, wyjaśniło się. Ale już dzięki Wam dość dużo się nauczyłem. A to zachęca do dalszej walki i sprawia coraz większą przyjemność :)
« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2013, 00:07:45 wysłana przez Robert83 »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #55 dnia: 18 Lutego 2013, 00:08:08 »
To nie to. Zamieniłem semka na  pieciokomorowego i działa jak ta lala :).
Bo na semaforze 5 komorowym zapalisz sygnał S5, a na 4 komorowym nie.

Niech da sygnał S2, dopisze współrzędne i sprawdzi czy działa, bo powinno..

No i musiałem zmienić semafor na ss3zcbi.inc
Tylko pamiętaj, że masz teraz 3 komorowy semafor na którym zapalisz S1, S2, Sz, Ms2.
« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2013, 00:09:31 wysłana przez Woku »
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #56 dnia: 18 Lutego 2013, 00:11:05 »
Robercie zamień sobie na tego pięciokomorowego można na nim więcej podziałać :).
include;ssd5zpcpbyn.inc;semek1;-13.8631;0.0;167.011;-179.971;A;;end //Signal
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #57 dnia: 18 Lutego 2013, 00:12:32 »
Robercie zamień sobie na tego pięciokomorowego można na nim więcej podziałać :).:
include;ssd5zpcpbyn.inc;semek1;-13.8631;0.0;167.011;-179.971;A;;end //Signal
Przy nauce tworzenia niech wstawia nawet i 7 komorowe (joke) ale jak zachce tworzyć coś konkretnego, to żeby potem na całej scenerii nie było 5 komorowych semaforków :)
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #58 dnia: 18 Lutego 2013, 00:20:28 »
I jeszcze bardzo ważna rzecz. Pamiętaj o wygaszaniu semaforów.
node -1 0 005 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-40.117 0.2 239.731  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-40.117 0.2 339.731  0.0  //point 2
event2 semek1_s1
endtrack
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3DS kilka niejasności.
« Odpowiedź #59 dnia: 18 Lutego 2013, 00:56:07 »
I jeszcze bardzo ważna rzecz. Pamiętaj o wygaszaniu semaforów.
node -1 0 005 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-40.117 0.2 239.731  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-40.117 0.2 339.731  0.0  //point 2
event2 semek1_s1
endtrack

Dokładnie, właśnie testuje wygaszania :)

Jeszcze raz Wszystkim ślicznie dziękuję. Już mi wszystko śmiga aż miło. Manewrowe podwójne itd..  również zachowują się jak należy :)