Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Propozycja odnośnie radia

<< < (11/18) > >>

Quark-t:
Z tymi eventami może być faktycznie problem. Dlstego najbezpieczniej jest odgrywać cokolwiek wtedy kiedy stoimy. Ale nie przekonamy sie ile to zjada mocy procka póki nie sprawdzimy :)

mw158979:

--- Cytat: "Quark-t" ---
Eee.. jaki jest sens ręcznego odpalania dźwięków?

--- Koniec cytatu ---


Sens jest tylko wtedy, jesli to my jestesmy zrodlem tych dzwiekow.

Na razie nie widzialem pomyslow na wprowadzenie "wypowiedzi wlasnych". Sam troche nad tym myslalem, ale kiepsko mi idzie. W nebuli zapewne rozne AI beda sie ze soba komunikowaly (np pilot-mech, mech-dyzurny, dyspozytor-mech) wysylajac sobie kolejowe polecenia, a przy okazji oczywiscie az sie prosi odgrywac stosowne dzwieki. O ile przypadek polecenia skierowanego do mecha wydaje sie prosty, to komunikacja w druga strone wyglada gorzej.

Quark-t:

--- Cytat: "mw158979" ---
--- Cytat: "Quark-t" ---
Eee.. jaki jest sens ręcznego odpalania dźwięków?

--- Koniec cytatu ---


Sens jest tylko wtedy, jesli to my jestesmy zrodlem tych dzwiekow.
--- Koniec cytatu ---

No fakt, na to nie wpadłem...


--- Cytat: "mw158979" ---
(...) O ile przypadek polecenia skierowanego do mecha wydaje sie prosty, to komunikacja w druga strone wyglada gorzej.
--- Koniec cytatu ---

Dlaczego? Zawsze można zrobić tak, że jeden dźwięk jest odgrywany po drugim. Np.: jedziemy, dojeżdżamy do jakiejś stacji i "wywolujemy" pytanie "Nastawnia Gl2 co z przebiegiem dla 83401" [przerwa] "83401 masz wolną drogę z prędkością 100 km/h" czy jakoś tak :) MOże jakiejś podpowiedzi udzieliliby "nasłuchiwacze"?[/quote]

|andy|:

--- Cytat: "Quark-t" ---
Dlaczego? Zawsze można zrobić tak, że jeden dźwięk jest odgrywany po drugim. Np.: jedziemy, dojeżdżamy do jakiejś stacji i "wywolujemy" pytanie "Nastawnia Gl2 co z przebiegiem dla 83401" [przerwa] "83401 masz wolną drogę z prędkością 100 km/h" czy jakoś tak :) MOże jakiejś podpowiedzi udzieliliby "nasłuchiwacze"?
--- Koniec cytatu ---


Hmm. W sumie dobry pomysł. Aby ruszyć lokomotywą musimy m.in. ruszyć nastawnikiem. Aby uzyskać odpowiedź na pytanie, które nas męczy musimy się odezwać. Nastawnikiem ruszamy poprzez +, otwierać usta, brać wdech, wydawać z siebie jakiś bełkot możemy innym klawiszem (przyjmijmy na chwilę, że będzie to F3). I tak: Jadę, daję F3, cośtam mówię (niech będzie pytanie o przebieg). Pani Jola z nastawni mi odpowiada i jest super, jestem zadowolony. Tylko teraz nasuwa się inna kwestia: skąd mam wiedzieć kiedy się odzywać (żeby nie było sytuacji, że wyjeżdżając ze stacji początkowej nacisnę 7 razy F3 i usłyszę, że mam podany wjazd na stację końcową, lub, że juz służbę zakończyłem)?

Marcin Czapnik (Techniks):
Ja sobie w scenerii Zwrotnicowo zrobiłem coś takiego: do event multiple, który po naciśnięciu shift+4 ustawia zwrotki i daje mi sygnał na semaforze, dodałem zdarzenia, które w kilkusekundowych odstępach odpalają kolejno: zapowiedź przez megafon gdzieś tam w tle, gwizdek, "gotów do odjazdu" i "odjazd" przez radio. Brzmi to super. Niestety "gotów" i "odjazd" mam z "innej parafii". Może ktoś ma i mógłby udostępnić pliki z tekstami "12345 gotów do odjazdu" i "12345 odjazd"? Chodzi o to aby głos i nr pociągu były te same.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod