Autor Wątek:  Do narzekaczy i oczekiwaczy  (Przeczytany 42216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline popatrz

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Do narzekaczy i oczekiwaczy
« Odpowiedź #90 dnia: 26 Stycznia 2013, 03:43:01 »
Tym, co narzekają na 01.13 i oczekują cudów, proponuję przeczytać ten artykuł http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,13297703,Spedzilem_szesc_godzin_z_nowym_SimCity_i_juz_czuje.html#BoxTechTxt. Zanim napiszemy, że paczka nic nie wnosi nowego, albo coś nadal nie działa tak dobrze, jak sobie to wyobrażamy warto zwrócić uwagę, że na nowe SimCity czekamy już 10 lat, a pracuje przy tym armia opłacanych najemników.
Zajrzyjmy sobie do publikacji i wypiszmy na kartce dodatki, które powstały od paczki z 2011 roku i zastanówmy się, co byśmy mówili o 01.13, jeśli dodatki nie pojawiałyby się na bieżąco, lecz tylko w paczkach całościowych.
Czy pamiętamy, że jeszcze parę dni temu nie można było się przejechać większością scenariuszy jednocześnie zapewniając sobie nowinki wprowadzone w exe? Czy jesteśmy świadomi o konieczności i skali dostosowywania obecnych scenariuszy do wymogów określonych przez nowe wersje silnika?
Czy przed napisaniem demagogicznego posta nie warto zadać sobie pytania, czym są i jakie implikacje powodują następujące zmiany w exe w stosunku do pc2011 (lista niepełna na postawie http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna)?:
Blokada klawiatury
Przypisanie nowego rozkładu
Poprawiony ruch samochodów
Osobny plik do logowania błędów
Sygnalizowanie zajętości torów
Regulacja promienia renderowania
Zmienione przechylanie pojazdów
Końcówki w nieaktywnych składach
Tabelka prędkości dla AI
Animacje w modelu zewnętrznym
Eventy startowe
Poprawione liczenie długości łuku
Tryb pociągowy po podczepieniu
Przywrócone logowanie parametrów fizycznych
Animacja "wip" w MMD
Naprawione sprzęgi wirtualne
Eventlaunchery z kodem klawisza
Zablokowany tryb pasażera
Wymuszone łączenie sprzęgów na starcie
Sygnał dźwiękowy przed ruszeniem
Poprawione otwieranie drzwi w EZT
Rezygnacja z separacji przecinkiem
Poprawione spychanie składu
Błąd z wejściem do drugiej kabiny
Odczepianie przy spychaniu
Uporządkowanie prędkości początkowych
Zmiana znaczenia prędkości w Timetable:
Zmiana działania Change_direction
Komenda doczep i odczep
Blokada sprzęgów na poziomie wpisów
Blokada sprzęgów na poziomie CHK
Zatrzymanie przed zajętym rozjazdem
Sygnały manewrowe w trybie pociągowym
Zmiany w działaniu komend AI
Rozróżnienie eventów skanowanych i dodawanych do kolejki
Skanowanie wsteczne
Proporcjonalne mapowanie podsypki
Naprawione wczytywanie T3D
Naprawione oświetlenie kabiny
Logowanie brakujących include
Uwzględnianie czasu zadziałania hamulca
Poprawione zapamiętywanie ograniczeń
Automatyczny rewident
Komendy w sygnalizatorach
Szybsze wyszukiwanie eventów
Submodele w cyklu nieprzezroczystych
Wbudowana dekompresja DDS
Poprawione wczytywanie T3D
Lusterka jako dodatkowe widoki
Podgląd rozkładu jazdy
Płynna regulacja kranu hamulca zasadniczego
Przestawiacz próżny/ładowny
Wybór kanału radiotelefonu
Logowanie błędów w TSegment
Ulepszone pauzowanie
Ulepszone przejęcie pojazdu
Zapalanie światła w kabinie
Poprawiona 1. pozycja w EZT
Zmiany Huntera
Poprawiona jazda AI pod górę
Przywrócone przesunięcie przy Event0
Ulepszona kolejka eventów
Poprawione uproszczone wnętrze
Odluźnianie przeładowania lokomotyw na zimno
Zmiana wpisu terenu w E3D
Else w evencie Multiple
Warunek w evencie UpdateValues
Logowanie zawartości komórek
Kopiowanie komórek pamięci
Rozszerzenie działania WhoIs
Poprawiona jazda na widoczność
Ograniczony przesuw drzwi
Trąbienie na ostatniej stacji
Poprawione łączenie ze składem AI
Poprawione sterowanie EN57 przez AI
Automatyczne uruchomienie AI w Debugmode
Przyspieszacz symulacji
Poprawione przechodzenie pomiędzy członami
Sprawdzanie typu hamulca w składzie
Poprawka odłączania
Tryb manewrowy po wysłaniu rozkładu
Interpretacja przesunięcia w składzie
Informacja o zwolnieniu odcinka
Tabliczki zamiast końcówek
Ostatni tor w drzewku nazw
Gaszenie Scroll Lock
Jednokierunkowy wał kułakowy w EZT
Opcja tworzenia bananów
Pokazywanie zapauzowania

Jeśli Drogi oczekujący i narzekający Forumowiczu znasz 30% odpowiedzi na to, po co te zmiany w ostatnim półtoraroczu zaszły, proszę pisz chociaż konstruktywnie a najlepiej zacznij realnie wspierać projekt.

OK. Widzę, że temat się już wypalił.
Zamykam.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2013, 19:12:56 wysłana przez Rozi »