« Odpowiedź #6 dnia: 15 Stycznia 2013, 03:27:45 »
Marzeniem jest, gdyby wszystkie niezbędne papiery typu SRJP, WOS czy inne kolejowe dokumenty były zawarte w czymś z rodzaju tabletu…
Chyba Twoim marzeniem. U mnie w firmie były właśnie takie plany i na szczęście jak narazie im się odwidziało. WOS wolę mieć w formie papierowej tak jak SRJ. Nie znam instrukcji która przewidywałaby prowadzenie pociągu w przypadku gdy siądzie mi tablet. Takie urządzenia mogą być jako dodatek ale nie wyobrażam sobie żeby to miało być podstawą prowadzenia pociągu. Skoro byłoby to jako dodatek to po ci mi dźwigać tablet oraz wersje książkowe? W wielu przypadkach obecna kolej kuleje właśnie przez wszelkie "udoskonalenia", które wprowadzili "wizjonerzy". Na wielu nawet bardzo rozwiniętych kolejach do tej pory stosuje się rozkłady jazdy w wersji książkowej i jest dobrze. Papier nie potrzebuje zasilania, odporny jest na wibracje, upadki itp.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76