Autor Wątek:  Wydzielone z: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie  (Przeczytany 2254 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1317
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Wydzielone z: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« dnia: 23 Października 2012, 16:09:00 »
Jak zaimportuję model z maszyny np. wskaźnik W11 i jest on skonwertowany do Editable Mesh i jak cofnąć to editable mesh żeby uzyskać model że np będę mógł dodać dodatkowe vortexy, zmienić rozmiar.

To jest pytanie, stwierdzenie czy oznajmienie? Zaczynasz zdanie zaimkiem pytającym a kończysz zdanie oznajmieniem. Zdanie jest bardzo nielogiczne. W środku zdania występują frazy "i jak cofnąć", "żeby uzyskać", "że np", może użyjesz jakiegoś przecinka lub kropki?
Rozi


Bocznica na życzenie autora.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 23 Października 2012, 22:44:23 wysłana przez Rozi »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6388
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2344
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Czerwca 2013, 19:31:25 »
Tak. Utniesz górę, Później resztę trójkątów zaznaczasz i kliknij flip. Nie zrozumieliśmy się. Na bocznicę poproszę.
« Ostatnia zmiana: 27 Czerwca 2013, 19:36:39 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Lutego 2014, 17:36:34 »
Ok już nieważne, chciałem w wolnej chwili dla rozrywki potworzyć trasę, ale postaram sam się rozwiązać problemy, jeśli chodzi o pisownie, to naprawdę, zmęczony po pracy nie mam siły na to. Proszę bez komentarza. Nie było tematu.

Reg. zakazy 10.
Naucz się pisać, Twoje dosłownie trzeba jest mocno niepoważne, Twoich postów nie da się zrozumieć. Proszę poprawić błędy w tej wiadomości.
Benek


Żadne zmęczenie nie zwalnia Cię z przestrzegania zasad pisowni. Bocznica.
Benek
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2014, 18:05:33 wysłana przez Benek »

Offline darek71wrc

  • Wiadomości: 1364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Maja 2014, 14:33:01 »
Było o tym wiele razy... Submodel mapowany więcej niż jedną teksturą.
Co Ty powiesz? Może wyjaśniłbyś koledze z forum, dla czego jest jest mapowanie wielokrotne?

Tu nie ma nic do tłumaczenia. Rozwiązanie jest oczywiste i było wielokrotnie podawane. Bocznica.
adsim

Offline darek71wrc

  • Wiadomości: 1364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Maja 2014, 15:27:45 »
Ojjj Darek. Biega o to, że jak submodel jest mapowany z wielomateriałów to dzieją się takie kwiatki. Musi zamienić w Material Editor z Multi/Sub/Object na Standard.
Sawi, to takie kwiatki, trzeba tłumaczyć na forum, bo potem jest.... Nie wiem czemu, ale... :)

Regulamin, zakazy, pkt 12. Bocznica.
adsim