Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

 Tor szeroki tor normalny

(1/5) > >>

szlaban:
"Lokomotywa niedawno ponownie wróciła na szerokie tory, a przez jakiś czas była na testach w Przedsiębiorstwie Usług Kolejowych KOLPREM i jeździła po torze normalnym w okolicach Krakowa" mowa tu o 16D, moje pytanie to czym się różni tor szeroki od toru normalnego poza szerokością jak mniemam.

JONIN_EZT:
Masz lekko powiększoną skrajnie. Przy szerokich wagonach masz zakaz wjazdu na torze normalnym przy peronach 0,86m i 0,96m. Trochę zmieniona konstrukcja toru (specjalne podkłady pod tor szeroki). To w sumie tyle.

szlaban:
Czy to jakoś wpływa na jazdę ?

Regulamin, Zakazy: Punkt 8.

REWIZOR

MichałŁ:

--- Cytat: JONIN_EZT w 22 Września 2012, 13:20:39 ---Masz lekko powiększoną skrajnie. Przy szerokich wagonach masz zakaz wjazdu na torze normalnym przy peronach 0,86m i 0,96m. Trochę zmieniona konstrukcja toru (specjalne podkłady pod tor szeroki). To w sumie tyle.

--- Koniec cytatu ---

Pasażerskie Rosyjskie wagony rzeczywiście mają lekko powiększoną skrajnię bo są już "upchane" żeby jako tako mogły jeździć po normalnych torach. Ale skrajnia szerokiego toru ze wschodu wygląda tak:
http://caravan-trans.com/wp-content/uploads/2011/03/IMG_6798_2.jpg.
Jak widać taki wagon czy lokomotywa spokojnie "szorowała by" o naszą sieć trakcyjną.
A możliwości tej skrajni widać dokładnie na węglarkach, gdzie są ładowane drzewem na 1/4 wysokości ściany ponad górną krawędź.
Na szerokotorową zwykłą platformę można załadować TIRa i nie mamy przekroczonej skrajni.

szlaban:
Czyli to tylko o powiększenie ładowności chodzi><?

Przestań stawiać spacje przed punktami interpunkcyjnymi.
Rozi

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod