Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Katalog modeli statycznych - poszukiwane osoby do współpracy
klimczok_mk:
--- Cytat: SKP w 30 Sierpnia 2012, 16:09:09 ---Da się nałożyć na każdą ścianę tą samą teksturę, tylko jak to będzie wyglądało?
--- Koniec cytatu ---
Zgadza się. Im większa była by ściana domku tym bardziej rozmazana tekstura. Lepiej robić mniej domków ale dobrej jakości.
Tolein:
Wspominałem gdzieś po drodze o stałej rozdzielczości px/m - zapętlaniu tekstury? Względnie można też zrobić więcej segmentów i nałożyć na nie oddzielne tekstury (jedna z oknem, druga z drzwiami, trzecia z czymś jeszcze innnym). Robiłem właśnie poglądowo dwa modele, ale skoro takie zainteresowanie jest tym tematem, to chyba nie warto.
Poproszę kompetentnego moda o przesunięcie moich postów na bocznicę, lub do osobnego wątku, żeby nie zaśmiecać tego Maciusiowi.
eu07-001:
--- Cytat: SKP w 30 Sierpnia 2012, 15:57:29 ---rynny, różne drabinki (jak na najnowszym modelu @eu07-001),
--- Koniec cytatu ---
Kiedyś z nudów w bud/blok4, domtynk01 i domcegl01 dodałem wykusze i poprawiłem balkony, jak tylko je ogarnę, wrzucę do testów.
MaciejM:
--- Cytuj ---To jak @macius5991 robimy te katalogowanie dalej czy nie?
--- Koniec cytatu ---
Przepraszam, że tak długo, przegapiłem to. Oczywiście, że tak.
Pamiętajcie:
ścieżka do pliku *.inc,
typ obiektu (dom, blok, nastawnia. znak, komin, wiata, kosz itd.),
autor modelu (opisane w pliku *.inc)
koordynacja względem osi "helpera" w 3ds'ie (czasem opisane w pliku *.inc),
screen na scenerii z pierwszego posta.
Balaclava:
Screen1:
Ścieżka do pliku: slimson/krzyz.inc
Typ obiektu: krzyż
Autor modelu: slimson
Koordynacja względem osi helpera: sprawdzę później
Screen2
Ścieżka do pliku: pmppw/6h40m.inc
Typ obiektu: Słup WN
Autor modelu: QueuedEU
Koordynacja względem osi helpera: sprawdzę później
Screen3
Ścieżka do pliku: wasyl/druznik.inc
Typ obiektu: Budka dróżnika
Autor modelu: wasyl
Koordynacja względem osi helpera: sprawdzę później
Screen4
Ścieżka do pliku: wasyl/zuraw_30m.inc
Typ obiektu: Żuraw
Autor modelu: wasyl
Koordynacja względem osi helpera: sprawdzę później
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej