Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Katalog modeli statycznych - poszukiwane osoby do współpracy

<< < (4/9) > >>

Benek:
Nie da się tak. Pod konkretny model domu jest ustalone konkretne mapowanie. Skoro są różne modele domów, to i różne mapowania. To nie ma sensu.

Tolein:
Nie znam się na tym, ale o ile wiem, to konkretne mapowanie odnosi się do tego, że na różne płaszczyzny nakładasz odpowiednio wycięty fragment tekstury oraz ustawiasz dlań zapętlenie. Czyli możesz np. zrobić teksturę dachu o odpowiedniej rozdzielczości px/m i ją zapętlić. Pytanie co stoi na przeszkodzie, żeby na innym modelu domu zrobić takie samo mapowanie?
Chyba że czegoś bardzo nie rozumiem.

SKP:
Gdyby domy były sześcianem, to być może Twój pomysł by przeszedł. Jednak każdy budynek ma inny kształt, więc tekstura też musi być inna. Dochodzą takie elementy jak rynny, różne drabinki (jak na najnowszym modelu @eu07-001), nie każdy budynek je ma. Jak będzie wyglądała rotunda zmapowana teksturą domu jednorodzinnego? To nie lokomotywa, gdzie model zawsze jest ten sam (mówię o jednej serii). Zresztą nałóż teksturę SM42 na EU07 i zobacz jak to będzie wyglądać :)

Tolein:
A powiedz mi, czy nie da się nałożyć na model na każdą ścianę tej samej tekstury? Albo inaczej, czy nie da się zrobić tekstury dla domu o 20-ścianach, a następnie zrobić model o 10 ścianach i wykorzystać z tekstury tylko 10 ścian z 20? Czy nie da się zrobić tekstury z rynną, kominem, czymkolwiek jeszcze, a potem w miarę potrzeb wykorzystać odpowiedni element tekstury, bądź nie?

SKP:
Da się nałożyć na każdą ścianę tą samą teksturę, tylko jak to będzie wyglądało?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod