Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?

<< < (29/31) > >>

matek123:
Przed połączeniem warstw powinieneś je spasować kolorystycznie.

Joachimowicz:
Oczywiście, jednak jest jeden problem. Mam 4 zdjęcia, (od lewej) jeżeli połączę kolorystycznie 1 z 2, 1 i 2 z 3, 1 i 2 i 3 z 4 to wychodzi to co zaprezentowałem na screenie, jednak kiedy połączę kolorystycznie 1 z 4 tak aby po żadnej stronie nie brakowało kontrastu to wtedy nie mogę połączyć 3 z 4.

Stele:
Zobacz czy gadanie tego kolesia ma sens http://www.maniooo.pl/contrastmask.php Nie mam żadnej sklejki o różnym kontraście by przetestować tą metodę niestety. A może lok stał długo w jednym miejscu i rzeczywiście jedno czoło mu bardziej spłowiało? :P

adsim:
Jeśli pracujesz już na warstwach, to musisz zrobić duplikat warstwy fragmentu 1 i dopasowujesz go do sąsiedniego nr 2. Potem ustawiasz kanał alfa z gradientem dla duplikatu fragmentu 1, żeby przy łączeniu z fragmentem 2, warstwa była nieprzeźroczysta i zanikała wraz z oddalaniem się od łączenia. Masz wtedy płynne przejście kolorów, bo pod spodem jest oryginał fragmentu 1 z niezmienionymi kolorami. Oczywiście trzeba w miarę możliwości ustawić kolory fragmentów boku, żeby były jak najbardziej podobne do siebie.

tor424:
Mam pytanie, bo jak wiadomo to zdjęcia w plikach dds są odwrócone, więc jak sobie z tym poradzić?

Reg. zakazy 10.
Proszę wstawić dwa przecinki i usunąć ę z wyrazu "sobię".
Benek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod