« Odpowiedź #4 dnia: 21 Sierpnia 2012, 15:21:07 »
Kasjer mobilny w zasadzie tylko sprzedaje bilety. Natomiast konduktor odpowiedzialny jest dodatkowo za odprawę podróżnych, kontrolę biletów itp. Wygląda to tak jakby kasjer był wzmocnieniem dla konduktora. W KW np często rzucają na pociąg 2 konduktorów żeby wyrabiali się ze sprzedażą i obsługą podróżnych. A tutaj wygląda na to, że taki kasjer będzie tylko od najgorszej roboty i na dodatek będzie najniżej w hierarchii na pociągu ;)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76