Autor Wątek:  Exe od wersji 476  (Przeczytany 48078 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #90 dnia: 06 Września 2016, 17:30:42 »
U mnie mi dźwięk otwierania drzwi i zamykania w en57 odtwarza się 2 razy.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #91 dnia: 06 Września 2016, 18:30:48 »
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 702
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #92 dnia: 12 Września 2016, 07:17:10 »
Zauważyłem pewien problem, nie wiem czy to jest pogorszenie od poprzednich wersji, ale kierpoć się zawiesza tam, gdzie jest dynamiczny rozkład i z jakiegoś powodu nie odpali event od jednego przystanku. W momencie kiedy zatrzymam się na następnym przystanku - rozkład się przewija, ale do przystanku wcześniejszego, a nie tego, przy którym się zatrzymałem (na zielono się podświetla właściwy przystanek), dostaję sygnał odjazdu, ale to już ostatni raz, potem kierpoć ani przewijanie rozkładu nie działa.

Najłatwiej wyzwolić tego buga zatrzymując się za wcześnie przed W4. Często W4 jest przypisany do bardzo krótkiego odcinka toru, wtedy jak zatrzymam się przed tym odcinkiem to "nie łapie". Na dobrą sprawę to też jest bug. Na niektórych sceneriach są dłuższe perony i tam powinno łapać na całej długości peronu, ale to już nie wiem czy dałoby się to zrobić od strony exe. Myślałem, żeby W4 mógł łapać 1 albo 2 odcinki dalej.

Ostatni problem, wydaje mi się, że kiedyś tego nie było: brak możliwości zamknięcia drzwi w kiblu podczas jazdy. Raz mi się zapomniało zamknąć drzwi przed ruszeniem i nie mogłem ich już zamknąć, musiałem się zatrzymać. Rozumiem, że nie powinno się dać otworzyć drzwi podczas jazdy, ale zamknąć się powinno dać.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #93 dnia: 12 Września 2016, 07:20:13 »
W czym się nie dało zamknąć? W zwykłych wagonach? Żeby drzwi się otworzyły musisz stanąć przed W4 i to jest też warunek, żeby się zamknęły.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #94 dnia: 12 Września 2016, 12:37:09 »
Jak jest gorzej, to robimy cofkę, tylko sprawdź dobrze czy to wina moich zmian. Nie powinno być różnic, jeśli nie masz opóźnienia.
W4 jest skanowany. Długość odcinka czy ilość torów przy peronie nie powinna mieć znaczenia. No ale jak są błędy ze zliczaniem odległości, to może tu też się coś kaszani.
Blokadę drzwi obadaj dokładnie i dopisz do bugtrackera. W jakim pojeździe to było? Wszystkie wydane zdaje się mają albo na hebelku albo wcale. A turboklop nie ruszy z otwartymi.
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 702
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #95 dnia: 12 Września 2016, 14:36:46 »
To było w ED72. I wątpię, żeby realny tabor ruszał z otwartymi drzwiami, ale nie pozwalał ich zamknąć z jakiegokolwiek powodu. Zamykanie drzwi nie powinno mieć żadnego warunku poza jednym - są otwarte - można zamknąć. Otwieranie może nie działać podczas jazdy. Problem w tym, że mi nie zadziałało zamykanie, a nie otwieranie.

Drzwi to jedno, a wieszanie się kierpocia to drugie. Jadę sobie powiedzmy scenariusz "Całkowo-noc". Raz rozkładzik się przewija, raz nie załapie zdarzenia przy samym wyjeździe z Macierzewa. Wtedy w Macierzewie Jezioro jeszcze raz mignie na zielono, potem już się nie przewija. Innym razem uruchomię ten sam scenariusz i jest OK, przewijanie i odjazdy działają. To samo robiło się losowo na przerobionym Drawinowie, to samo robi się na moim dodatku z "Zwierzyniec-ED72-6:01". Od czasu do czasu.

Czy jest gwarancja, że w scenariuszach W4 jest położony w odpowiedniej części odcinka toru, żeby działał? Tak mi się wydaje, że powinien być położony jakieś 2m do 5m od wyjazdowego końca toru. Sam tor powinien mieć długość całego odcinka na którym zatrzymanie czoła składu jest prawidłowe. Przynajmniej jeśli faktycznie W4 ma działać tylko w momencie, kiedy headdriver na niego wjechał.

Wg mnie przydałoby się rozgraniczyć role W4: jedna to taka, gdy mijamy go bez zatrzymania - ma umożliwić przejście dynamicznego rozkładu dalej. Druga jest taka, że jeśli zatrzymujemy skład w peronach, powinien także odnotować zdarzenie, nawet jeśli lokomotywa "nie dotyka" tego odcinka bezpośrednio.

Można poprawić poszczególne scenerie, żeby łapały dalej (przedłużyć tor z W4). Pytanie co jest prostsze do zrobienia - zmiana zachowania W4 czy zmiana wszystkich scenerii. W sumie zmianę w sceneriach da się zrobić jakimś automatem, to nie powinno być koszmarnie trudne. Ale może w exe byłoby łatwiej? Dajmy na to - skład staje - robimy dodatkowe sprawdzenie - czy na 200 metrów w przód jest tor z W4? Jeśli tak, wyzwalamy tak samo, jakby wjechał na tor z W4.

Czasem jak jest długi peron i czekają na nim ludzie gdzieś w pobliżu środka, a nie w pobliżu W4 to staję tak, żeby zabrać ludzi. Właśnie w takim przypadku dynamiczny rozkład może się posypać, bo mogę zatrzymać 1m przed odcinkiem toru do którego przypisany jest W4. Zatrzymałem prawidłowo, ale symek nie złapał.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #96 dnia: 12 Września 2016, 14:54:23 »
Nie rozumiesz jak działa event skanowany. Na trajektorię ruchu rzutowany jest wskaźnik. Jeśli nie ma błędów (a są), to ai oblicza sobie drogę doń i w danych dystansach coś tam robi. Ilość odcinków pustego toru czy długość odcinka do którego coś jest przypisane, nie powinny mieć znaczenia. Od akapitu trzeciego szamaństwa prawisz.
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 702
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #97 dnia: 12 Września 2016, 17:59:48 »
Oj tam, nie wiem jak to w środku działa, mówię tylko, że chyba coś tam się krzaczy, bo raz działa a raz nie.
Gdzie są błędy, bo już się zgubiłem? W sceneriach? I jakiego typu błąd może wywołać takie zachowanie symka, że gubi rozkład?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #98 dnia: 12 Września 2016, 18:08:51 »
W kodzie. Wszystkie exemajstry wymiękły, więc póki nie zobaczysz jak to działa od środka, to nic nie poprawimy. Z gubieniem rozkładu się nie spotkałem, więc nie pomogę.
Mój kanał youtube

Offline HTD

  • Wiadomości: 702
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #99 dnia: 15 Września 2016, 19:19:47 »
Na części scenariuszy elementy grafiki trzęsą się okropnie, pulsują i migają. W szczególności pionowe linie. Efekt taki, jakby podsypka nie mogła się zdecydować czy być szersza czy węższa. Żeby tego było mało - nawet z grafiką pociągów robi się podobny efekt - jakieś elementy (jak końcówki) potrafią w nich migać, czyli pojawiać się i znikać. Te paskudne artefakty obrazu występują nawet jak się siedzi w nieruchomej kabinie. Ostatnio zaobserwowałem to na scenerii Drawinowo, na samym początku.

Moja karta graficzna to nVidia GeForce GTX 960. VBO wyłączone.

Offline joey

  • Deweloper
  • Wiadomości: 425
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 218
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #100 dnia: 16 Września 2016, 05:02:01 »
Takie drgania sa typowe przy sporym oddaleniu od srodka osi wspolrzednych i wystepuja od "zawsze". Drawinowo to rozlegla sceneria i takie efekty sa tam latwo zauwazalne, zwlaszcza na stacjach krancowych.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #101 dnia: 06 Stycznia 2017, 16:24:56 »
Przy testach kaliskiej wylazł wysyp.
Zdarzenie:
EVENT LAUNCHED: blaszki3t_rog1on
EVENT LAUNCHED: blaszki3t_rog2on
Powoduje wyciek pamięci w TGround::AddToQuery na warunku if (Event->bEnabled). Powtarza się dość często acz nie przy każdym uruchomieniu. Nie wiem czym jest powodowane.

Dzięki Firlejowi póki co ominięte.
Do tabelki skanowania dodawana jest podziemna tarcza manewrowa, skanowana w obu kierunkach. (do kontroli ezt robiącego nawrotkę na tym torze?) Nie jest przyjmowana za ograniczenie prędkości, bo nie jest semaforem zgodnym z trybem jazdy.
TableTraceRoute: new event found sieradz_pod100_sem_info by m62-2984
Signal stop. Next Semaphor sieradz_pod100_sem_info
Potem skanuje W4 i wyjazdowy.
TableTraceRoute: new event found sieradz#3_stopinfo by m62-2984
Signal forward. Next Semaphor sieradz_pod100_sem_info
TableTraceRoute: new event found sr_d12_sem_info by m62-2984
Signal stop. Next Semaphor sr_d12_sem_info
TableUpdate: semaphor sieradz_pod100_sem_info passed by m62-2984
m62-2984 as tmwe61695: at 18:13 skipped PassengerStopPoint:Sieradz
TableUpdate: semaphor sr_d12_sem_info passed by m62-2984
TableUpdate: Next semaphor: sr_d12_sem_info by m62-2984
Tarcza i W4 zostają pominięte niby.

Potem ustawia się przebieg.
TableCheck: Switch change. Delete next entries. (sr11)
TableCheck: Delete from table: sr005
TableCheck: Delete from table: sr_postojowy49
TableCheck: Delete entries OK.
TableCheck: New last element: sr11
TablePurger: Czyszczenie tableki.
Odtykacz usuwa pozycję
TablePurger: Czyszczenie tableki.
Odtykacz usuwa pozycję
TablePurger: Czyszczenie tableki.
Odtykacz usuwa pozycję
TablePurger: Czyszczenie tableki.
Odtykacz usuwa pozycję
TablePurger: Czyszczenie tableki.
Tabelka powiększona do 32 pozycji
TableTraceRoute: new event found sieradz_warta#2_stopinfo by m62-2984
Signal forward. Next Semaphor sr_d12_sem_info
Wywala tor na postojowe bo przestawiła się zwrotnica. Skanuje aż do W4 w Warcie, najbliższym semaforem wciąż jest sr_d12.
Wartości wyświetlane niżej jednak tego nie oddają. Najbliższym ograniczeniem jest tor z velocity=38 na moście nad Wartą. Stan sr_d12 gdzieś znika, nie jest wpisywany do fVelDes.

No i wyszło, że tu też źle liczy fDist przy pierwszej aktualizacji tabelki. Ponownie coś nie tak z liczeniem odległości do sygnału.
TableUpdate: semaphor sr_d12_sem_info passed by m62-2984Z fDisty=-90 gdy ten jest 35m przed nim.

Wątek z problemem liczenia na Całkowie, gdzie problemem jest kilkukrotne dodawanie odcinka z w4. Tu jest coś odwrotnego prawdopodobnie. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27917.msg425504.html#msg425504

Cytuj
[Odległość widziana przez AI do semafora]=[Odległość faktyczna] + 2*[Odległość W4 od początku toru do którego ten wskaźnik jest przypisany].
Test semka na całkowie: http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=27917.0;attach=85897
Test na kaliskiej (wymagana paczka podstawowa kaliskiej) w załączniku.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2017, 22:57:25 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #102 dnia: 06 Stycznia 2017, 21:00:28 »
Przypadki liczenia dystansu wstecz zdarzały mi się już parę razy. Dla AI kończy się hamowaniem takie coś, w tej chwili nie pamiętam w której scenerii. Czy kierunek liczenia jest zależny od nastawnika kierunku?
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2017, 21:01:41 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #103 dnia: 06 Stycznia 2017, 22:47:29 »
Oczywiście. Zmiana kabiny czy jazda do tyłu podczas spychania odwracają kierunek skanowania. Przy manewrach skanowanie lata przód-tył jeśli trafi na blokadę. Tu mamy jeszcze przesuniecie początku skanowania na tył(?) składu, spowodowane wykryciem komórki podziemnej tarczy pod składem.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #104 dnia: 08 Stycznia 2017, 17:22:36 »
Zrobilem u siebie takie ustawienia :

FirstInit


trainset kaliska/cegielski/tmwe61695 sieradzplac1 0 0
//$o test2
node -1 0 SP42-210 dynamic PKP\SP42_V1 101d-210 101d 0 headdriver 3.0 0 enddynamic








// orlen do plocka

trainset kaliska/cegielski/tmwe61695 sr_peron1_tor4 -350 40
//$o test
node -1 0 M62-2984 dynamic pkp\st44_v1 m62-2984 st44-o 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 TEM2-086 dynamic pkp\tem2_v2 tem2-086 tem2g1a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx5 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx5 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx5 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec7 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx5 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx2 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec5 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec7 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_zaes 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Zaes dynamic pkp\zaes_v1 406ra_orlen 406ra 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset


I skład zatrzymal się ale nie na końcu peronu. Potem podjechal pod semafor a po otrzymaniu sygnalu ruszyl z miejsca. Wysypow do windowsa nie było.

Jeśli ustawimy skład o te 200 bliżej, to jak podjedzie do semafora to po chwili wywali do windowsa z powodu jakiegoś eventu przejazdowego. Jeśli zas zostawimy tak jak jest oryginalnie i skrocimy skład do 12 wagonow to tez u mnie działa.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #105 dnia: 11 Stycznia 2017, 00:22:26 »
Niestety bez poprawek poważnych znalezionych błędów, ani dużych ficzerów, ale kiśnie dość długo, a nie zanosi się bym w najbliższym czasie miał czas i siłę coś dłubać.

482:
  • Wentylatory rwent=yes załączają sie na pozycjach oporowych a nie po wybraniu kierunku.
  • Python: Dodatkowe zmienne dla pythona do obsługi sygnalizacji kabinowej. Stan baterii i siła trakcyjna dla wszystkich typów fiz. Szczegóły na wiki. http://wiki.eu07.es/index.php?title=Python
velnext (float) - prędkość przy najbliższym ograniczeniu
velsignalnext (float) - prędkość przy kolejnym semaforze
actualproximitydist (float) - dystans do najbliższego ograniczenia
velsignallast (float) - prędkość przy ostatnio mijanym semaforze
vellimitlast (float) - aktualne ograniczenie z komendy SectionVelocity
velroad (float) - prędkość drogowa ustawiona komendą RoadVelocity
battery (bool) - stan baterii w pojeździe kontrolowanym
tractionforce (float) - siła trakcyjna realizowana (wszystkie typy fiz)
  • Cofka czekania na W4 przy opóźnieniu. Prawdopodobnie blokowało AI. Do testu.
  • Lampka hamowania ED: i-dynamicbrake; Hebelek baterii: battery_sw.
  • Porządki w zewnętrznych realsound. W końcu poddają się translacji pojazdu. ( dźwięki drzwi i pantografów)
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #106 dnia: 11 Stycznia 2017, 07:55:47 »
Antek, będziesz robił poprawki na błędy w znalezione w Kaliskiej? Ja mam już troszkę dość konwersji i kolejnych nowych znajdowanych błędów, ale nie chcę się rozdrabniać w tej chwili.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #107 dnia: 11 Stycznia 2017, 09:02:47 »
Wątpię bym to ogarnął. A jeśli, to potrzebowałbym dużo farta, wypoczętego i przytomnego umysłu, na co się w najbliższym czasie nie zanosi.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #108 dnia: 11 Stycznia 2017, 13:20:21 »
Ok, to w takim razie jak dzisiaj nie ogarnę tego błędu ze sprzęgami to przerywam to na jakiś czas bo mam naprawdę dość. Wrzucę efekt dotychczasowych prac na git-a i zajmę się tą tabelką. Jesteś w stanie mi odtworzyć tą sytuację na TD? Nie chce ładować Kaliskiej przez 30min, żeby sprawdzić jeden przypadek.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #109 dnia: 11 Stycznia 2017, 13:47:45 »
Dlatego wyżej podlinkowałem okrojoną kaliską z tym jednym składem. Ładuje się max 2 min na moim złomku.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #110 dnia: 11 Stycznia 2017, 14:42:36 »
To super. Nie zauważyłem wcześniej. Wersja Kaliskiej ta najnowsza z wątku jak mniemam.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #111 dnia: 11 Stycznia 2017, 16:59:28 »
Tak, ta z pierwszego postu warsztatu+patch z tamtego wątku. Okrojony scn tutaj. Wyjazd dostajemy po kilku minutach, to już nic nie kombinowałem. W między czasie przejazd gdzie czasami jest wyciek na dodawaniu eventu. Tamte zmiany warunku nic nie dały, to ich nie wgrywałem. Leci pull do ciebie na gita.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #112 dnia: 12 Stycznia 2017, 07:31:36 »
Dobra, w takim razie będę mieszał pull-a od Ciebie i od Maćka z COM-em.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 476
« Odpowiedź #113 dnia: 26 Stycznia 2017, 19:02:01 »
Walczę z kaliską. Na razie bez powodzenia. Tylko stwierdziłem, że sam event jest przypisywany pierwotnie do tabelki z zeskanowaną dotychczas odległością, co daje punkt początkowy toru do którego jest przypisany.

EDIT:
Skład zawsze skanuje od końca składu. W tej chwili dorzuciłem informację o długości składu przy pierwszym skanowaniu, żeby seradz_pod100 był od razu na ujemnej długości.
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2017, 19:46:28 wysłana przez firleju »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es