Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Launcher w Maszynie
Ra:
Mi przestało specjalnie zależeć na dopracowaniu instalatora gdy zająłem się edytorem, a potem poprawkami w EU07.EXE. Jest jakiś problem organizacyjny z przygotowaniem paczek do automatycznego instalowania. Mimo iż maksymalnie przygotowałem automat do zbierania informacji o plikach, nadal są zaległości z 2010 roku:
http://eu07.rainsted.com/archives/
Nadal jestem otwarty na propozycje, jak by to można było zrobić lepiej. Moje propozycje się nie przyjęły i nie cieszą się zainteresowaniem.
libertyn89:
Wysłałem kiedyś swoje propozycje Ra, ale tak jak wspomniał zajął się edytorem i EXE. W załączniku zrzut ekranu z tego co wtedy zaproponowałem [zdaję sobie sprawę, że grafika nie porywa, a sama koncepcja swoje latka już ma :)]. Jakby ktoś był zainteresowany mogę udostępnić opis.
Jeżyk:
Sam raczej zielony jestem w programistycznych sprawach, ale zawsze gdyby ktoś się porwał na takie coś to mogę testować(doświadczenie z otwartych betatestów sc2) i pomóc albo zrobić całą potrzebną grafikę, także w 3d oraz krótkie "GIFowe" animacje.
Ra:
Z programowaniem nie ma problemu, potrzebny jest raczej szczegółowy opis, jak ma to działać i jak wyglądać.