Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
Sawi:
--- Cytat: EU40 w 25 Lipca 2012, 21:47:33 ---A może nagrać kazanie ks. Natanka? :D
--- Koniec cytatu ---
W sieci tego jest pełno. Np takie ooo
Tolein:
--- Cytat: Sawi w 25 Lipca 2012, 21:31:45 ---Bez obrazy, ale jakie to ma znaczenie czy jest umiejscowiony bliżej czy dalej torów hm?
--- Koniec cytatu ---
Dla pociągów, podejrzewam, że nie wielkie, pomijając ewentualnie dzieci wbiegające na tory. Dla PLK problem może być taki, że oni lubią mieć kawałek przestrzeni wokół torów, tak, żeby ktoś im nie postawił jakiegoś budynku utrudniającego ruch pociągów, albo żeby mogli sobie infrastrukturę swobodnie poustawiać, kable zakopać, takie tam. Natomiast dla kościoła znaczenie może mieć takie, że budynki różnie reagują na wibracje, niemniej obserwuje się taką tendencję, że reagują nie najlepiej. Co innego stacja, gdzie pociągi jeżdżą 40 czy 60kmph, co innego przystanek z jedną krawędzią peronową dla miejscowych kibli, gdzie ekspresy czy pośpiechy przelatują 100, 120, czy nawet 160kmph, a towary 60, czy 80kmph.
--- Cytat: Ra w 25 Lipca 2012, 21:56:45 ---
--- Cytat: macius5991 w 25 Lipca 2012, 21:35:10 ---Z chęcią zastosuję się do jakichkolwiek obowiązujących zasad dot. umiejscowienia kościołów i innych świątyń przy szlakach kolejowych :)
--- Koniec cytatu ---
Kościoły są w większości budowane ołtarzem w kierunku wschodnim. Kierunki możesz sprawdzić podczas swobodnego latania po użyciu klawisza [F2] - kod kierunku jest ostatni, po współrzędnych.
--- Koniec cytatu ---
Gdyby był tu guzik "lubię to", bez zastanowienia bym kliknął.
Paczkuś:
--- Cytat: Ra w 25 Lipca 2012, 21:56:45 ---Kościoły są w większości budowane ołtarzem w kierunku wschodnim.
--- Koniec cytatu ---
Egzakli:)
--- Cytat: Tolein w 25 Lipca 2012, 23:36:11 ---Dla pociągów, podejrzewam, że nie wielkie, pomijając ewentualnie dzieci wbiegające na tory. Dla PLK problem może być taki, że oni lubią mieć kawałek przestrzeni wokół torów, tak, żeby ktoś im nie postawił jakiegoś budynku utrudniającego ruch pociągów, albo żeby mogli sobie infrastrukturę swobodnie poustawiać, kable zakopać, takie tam. Natomiast dla kościoła znaczenie może mieć takie, że budynki różnie reagują na wibracje, niemniej obserwuje się taką tendencję, że reagują nie najlepiej. Co innego stacja, gdzie pociągi jeżdżą 40 czy 60kmph, co innego przystanek z jedną krawędzią peronową dla miejscowych kibli, gdzie ekspresy czy pośpiechy przelatują 100, 120, czy nawet 160kmph, a towary 60, czy 80kmph.
--- Koniec cytatu ---
Bardziej przejąłbym się tutaj ukształtowaniem terenu. Perony i tory zazwyczaj są nico wyżej niż pozostałe budynki.
Miejsca na kable jest wystarczająco dużo. Przy p.o. nie potrzeba tak dużo infrastruktury. Odcinek jest prosty, więc nie ma konieczności rezerwowania terenów.
Nie rozumiem za to w czym jakikolwiek budynek może utrudniać ruch. Buduje się wiadukty drogowe, które niszczą układ torowy albo ograniczają widoczność. Nigdy nie spotkałem się z tym, żeby np. chałupa przeszkadzała w ruchu.
W Ptaszkowej kościół jest np. budowany obok stacji. Na wjeździe od Wschodu do Krakowa Głównego mamy budynki (w jednym z nich mieszkałem kilka lat) i źle nie było. Z resztą obok są dwa kościoły(na prawdę blisko) i jest git. Tu wyraźnie droga oddziela budynek.
Dyskusja akademicka nad odległością budowli sakralnych od główki szyny:D Jak autor zrobi, tak będzie się podobało.
AIR:
Kosciol jest jak najbardziej ok tylko kwestia tego, zeby nie byl taki osamotniony, bo nie bedzie mial kto do niego chodzic ;)
BLAcKboY:
--- Cytat: Paczkuś w 26 Lipca 2012, 11:11:18 ---Egzakli:)
--- Koniec cytatu ---
Po SVII już nie tak bardzo egzakli...
--- Cytat: AIR w 26 Lipca 2012, 11:18:52 ---Kosciol jest jak najbardziej ok tylko kwestia tego, zeby nie byl taki osamotniony, bo nie bedzie mial kto do niego chodzic ;)
--- Koniec cytatu ---
Egzakli :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej