Sawi, a czytałeś jakie bzdury są zamieszczone na tej stronie? Zwróć uwagę na opis pozycji zaworu FV4a..Już kilka razy interweniowałem e-mailowo, bo to nie pierwszy ,,byk". Rezultat - groch o ścianę.
Napełnianie czyli tzw "falę" stosujemy podczas odluźniania składu.
Niekoniecznie. W pozycji ,,jazda" napełnia się przewód główny hamulcowy ciśnieniem o wartości 0,5 MPa, no chyba, że nastawimy na regulatorze inną wartość. Napełnianie uderzeniowe powoduje przepływ ciśnienia o większej wartości niż w kanaliku nastawionym w pozycji ,,jazda". Napełnianie przewodu głównego może również nastąpić w innych pozycjach. Np zastosowaliśmy hamowanie służbowe pełne, upuszczając 0,2 MPa z przewodu głównego hamulcowego. Następnie przestawiliśmy rączkę zaworu w I-szy stopień hamowania. Wówczas mamy do czynienia z odhamowaniem stopniowym, a więc napełnianiem przewodu głównego hamulcowego z wartości 0,3 MPa do wartości 0,46 MPa (w zależności od nastawienia regulatora ciśnienia).