Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Prace nad teksturami hanysa

<< < (18/45) > >>

Rozi:
Będę zobowiązany.

hanys:
@Rozi. Dostałeś już wymiary kabiny? Bo już nie wiem komu wysłałem :PP
Przejdźmy do rzeczy. Jestem w fazie kończenia tekstury loka EU07-538, i oto pytanko. Efekt świetlny w reflektorach jak myślicie? Jest w porządku ? Napotkałem również mały defekt w mapowaniu tekstury, mianowicie na łączeniu bok-czoło widać załamanie się linii tekstury. Ten bubel jest z dwóch stron czoła, z prawej jak i po lewej. Zapewne chyba modyfikacje nie mają sensu, to chyba to tak niestety zostanie.

Ra:
Mógłbyś chociaż włączyć multisampling...

hanys:

--- Cytat: Ra w 09 Października 2012, 17:48:52 ---Mógłbyś chociaż włączyć multisampling...

--- Koniec cytatu ---
Można nieco jaśniej. Ponieważ nie rozumiem.
  Dodano: 09 Października 2012, 17:54:37 Już wiem co to.

Tolein:
Ta belka z przodu, ta od zderzaków oraz sprzęgu, wydaje się jakaś nienaturalnie czysta, zupełnie jakby zrodziła się w photoshopie, a nie w ZNTK. Poza tym, czyżby rzeczone ZNTK zapomniało pomalować wiadra od reflektora? Bo wygląda na to, że zostawili kawałeczek malowania IC?

Przepraszam, wyraźnie napisane jest, że prace w toku, a ja od rzeczy zupełnie... Czy można przetoczyć na bocznicę, proszę?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod